-
21. Data: 2014-02-02 21:45:39
Temat: Re: 9 kwietnia
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
SJS wrote:
> To się chłopie rozpędziłeś. :-)
>>> Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
>> ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża
>> dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
> Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie
>>
>>> To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
>>> Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
>>> ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
>> To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami
>> którzy lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane
>> lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?
>
> A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
> To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?
no jasne zapomniałem że to był dron... Arabski siedział w Tuskiem w
gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy.
jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i świtę pod przymusem bo
on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć.
tak serio... TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE
DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ.
podobnie jest zresztą z kierowcą czy maszynistą... to oni mają podejmować
ostateczne decyzje bo to oni odpowiadają za maszynę i mają odpowiednie
wyszkolenie.
>
> Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
> Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa
tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do
wieży wysokości, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.
>
> A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa
> międzynarodowego
> http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl
.pl
-
22. Data: 2014-02-02 21:47:24
Temat: Re: 9 kwietnia
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
z wrote:
> W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
>> Oczywiście ze piloci!
>> no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.
>
> Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości,
> braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
> Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
> Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.
ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy,
bo wykazali sie głupota i brawurą któa byc może była by na miejscu sytuacji
bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w
locie z ludzmi, cywilami.
-
23. Data: 2014-02-02 21:51:53
Temat: Re: 9 kwietnia
Od: "Ajgul" <p...@k...uz>
Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:lcmasl$h0b$1@news.task.gda.pl...
>> Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.
>
> ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni
> katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą
Czyli ciągle obowiązuje pierwszy sms?
Jesteś na kursie i ścieżce...
A.