eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo9 kwietnia
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 23

  • 21. Data: 2014-02-02 21:45:39
    Temat: Re: 9 kwietnia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SJS wrote:
    > To się chłopie rozpędziłeś. :-)
    >>> Przypomnij sobie komunikat na kursie i ścieżce.
    >> ale ty wiesz jaki tam był radar na tym lotnisku... i wiesz że wieża
    >> dość zdecydowanei namawiała pilotów od spierdalania na inne lotnisko?
    > Wieża do końca podawał komunikat - Jesteście na kursie
    >>
    >>> To nie był jedyny powód nieszczęścia ale jeden z wielu.
    >>> Gdyby piloci mieli jasność co do stanu lotniska i faktycznego
    >>> ukształtowania terenu przed nim to może coś by ich tknęło.
    >> To też wina sowietów? ze nasi super piloci okazali sie leszczami
    >> którzy lecą z najwazniejszysmi ludźmi w państwie na gówniane
    >> lotnisko bez posiadania elementarnej wiedzy o tym lotnisku?
    >
    > A to piloci mieli wpływ na wybór lotniska?
    > To oni a nie kancelaria premiera ustalali wszystko?

    no jasne zapomniałem że to był dron... Arabski siedział w Tuskiem w
    gabienecie i kierował tutkiem zdalnie z warszawy.

    jeszcze napisz że to Tusk wysłał tam prezynadenta i świtę pod przymusem bo
    on i reszta tak naprawde wcale tam nie chcili lecieć.

    tak serio... TO PILOT ODPOWIADA ZA SAMOLOT i TO TYLKO PILOT PODEJMUJE
    DECYZJE CO DO TEGO GDZIE LECIEC I JAK LECIEĆ.
    podobnie jest zresztą z kierowcą czy maszynistą... to oni mają podejmować
    ostateczne decyzje bo to oni odpowiadają za maszynę i mają odpowiednie
    wyszkolenie.

    >
    > Jesteście na kursie - podawano im a nie byli na kursie
    > Nie zgadzała się ani wysokość ani oś pasa

    tyle o ile sie zgtadzała, pamietajmy że nasi dzielni pilosci nie podawali do
    wieży wysokości, a lotnisko w S nie posiada radaru nawigacyjnego.

    >
    > A na marginesie dyskusji jaki to był kurs wypowiedź fachowca od prawa
    > międzynarodowego
    > http://www.prtl.pl/rozmowy_prtl,12779,1,rozmowa_prtl
    .pl


  • 22. Data: 2014-02-02 21:47:24
    Temat: Re: 9 kwietnia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    z wrote:
    > W dniu 2014-01-29 23:00, Budzik pisze:
    >> Oczywiście ze piloci!
    >> no chyba ze to kolejna teoria M. Ze ktos trzymał stery za nich.
    >
    > Katastrofa jest wynikiem złych decyzji, niechlujstwa, bylejakości,
    > braku odpowiedzialności i braku trzymania się zasad.
    > Cała grupa ludzi odpowiedzialna nie zginęła w tym samolocie.
    > Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.

    ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni katastofy,
    bo wykazali sie głupota i brawurą któa byc może była by na miejscu sytuacji
    bojowej (lot ze wsparciem dla jakis tam oddziałów) ale była karygodna w
    locie z ludzmi, cywilami.


  • 23. Data: 2014-02-02 21:51:53
    Temat: Re: 9 kwietnia
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>


    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:lcmasl$h0b$1@news.task.gda.pl...
    >> Są jeszcze tacy co żyją i do tego grona należy też obsługa lotniska.
    >
    > ale ostateczne decyzje podejmują piloci i to niestey oni sa winni
    > katastofy, bo wykazali sie głupota i brawurą

    Czyli ciągle obowiązuje pierwszy sms?
    Jesteś na kursie i ścieżce...

    A.

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1