  • 11. Data: 2008-12-14 19:22:35
    Temat: Re: 86 KW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    ! JÓSIEFF ! PIŁSÓCKI ! pisze:

    > piszesz jakbyś sam nie był pewien czy czasem tego nie zrobiłeś. Jeżeli
    > jesteś niewinny to weź to kurwa zeznaj i walcz, a nie słuchaj policji,
    > bo dla nich najprosciej jak sie przyznasz

    Ok, dzięki za pomoc. Zobaczymy co będzie na tej konfrontacji czy cuś.
    Napiszę po wszytskim tutaj.

  • 12. Data: 2008-12-14 21:18:16
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Janusz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, dzięki za pomoc. Zobaczymy co będzie na tej konfrontacji czy cuś.
    > Napiszę po wszytskim tutaj.

    Podobna sprawe mial moj szwagier. Tylko tam chodzilo o szybe. Jechal
    samochodem, i mijal inny samochod ktory mial zbita szybe z boku. Jakis czas
    pozniej mial wezwanie na komende. Facet oskarzyl go, ze to spod jego kola
    kamien polecial, i ze szwagier uciekl.
    Oczywscie szwagier sie nie przyznal, chociaz policjanci powiedzieli mu to
    samo, co Tobie. Ale im powiedzial krotko: No to se robcie sprawe. Ja jestem
    niewinny. No i tamten sam sie wycofal. Wystraszyl sie, ze jak on przegra, to
    on bedzie placil za sprawe :)

  • 13. Data: 2008-12-14 21:30:24
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Jak się nie przyznasz to sprawa musi być.

    Nie musi być. Jeśli nie ma dowodów sprawę się po prostu morzy.
    Warto wiedzieć, że stronom przysługuje prawo przejrzenia akt sprawy.

    grzech

  • 14. Data: 2008-12-15 14:00:31
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Jeśli niczego nie zrobiłeś, to po prostu stwierdz to na przesluchaniu i
    > tyle.

    Jutro nie dałem rady urwać się z pracy więc zadzwoniłem do nich i
    zmienili mi termin na dziś.
    Po przesłuchaniu.

    Wiem skąd miał moje dane - to jest mój sąsiad. Baran poznał mój samochód
    (jest dosyć nietypowy i oklejony reklamami). No comments. Nie widział
    momentu uderzenia ale skojarzył, że stałem obok i to mogłem być ja.
    Najgorsze jest to, że gadałem z nim ostatnio na klatce a ten ani pary z
    gęby. Jestem tak wkurzony że chyba go strzelę jak go spotkam.

    Przesłuchał mnie glina, coś motał z terminem bo gdy na pytanie kiedy to
    było w listopadzie zapytał czy czasami nie byłem na tym parkingu w
    grudniu i czy jestem pewien, że to był listopad. Na parkingu pod UMiG
    byłem ostatnio TYLKO w listopadzie na co mam papier (wezwanie). Na
    koniec zapytał, czy to nie ja go pukłem i czy moje auto jest uszkodzone.
    Pytam się to czemu nie zrobią zdjęć auta a on, że jeśli JA MÓWIĘ ŻE NIE
    JEST USZKODZONE nie ma podstaw by mi nie wierzyć. Bo jak kłamię to 2
    lata odsiadki czy coś. Po podpisaniu pytam co dalej a on że o tym
    zdecyduje naczelnik czy kierownik sekcji ale na 90% sąd.

  • 15. Data: 2008-12-15 14:45:58
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Janusz wrote:
    > Jestem tak wkurzony że chyba go strzelę jak go spotkam.

    Lepiej nie. :D

    Pozdrawiam, argothiel

  • 16. Data: 2008-12-15 17:26:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Dec 2008, argothiel wrote:

    > Lepiej nie. :D

    "Wywieranie nacisku na świadka"?
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2008-12-15 20:00:34
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 18:26:40 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > "Wywieranie nacisku na świadka"?
    > :D

    Czy aby nie na poszkodowanego?

  • 18. Data: 2008-12-16 14:49:09
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

> [...]
    > odsiadki czy coś. Po podpisaniu pytam co dalej a on że o tym zdecyduje
    > naczelnik czy kierownik sekcji ale na 90% sąd.

    Na Twoim miejscu to JA bym zrobil fotki samochodu. Tak na wszelki wypadek
    dla sądu.

  • 19. Data: 2008-12-16 16:45:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Janusz" <j...@o...pl> wrote
> [...]
    > Najgorsze jest to, że gadałem z nim ostatnio na klatce a ten ani pary z
    > gęby. Jestem tak wkurzony że chyba go strzelę jak go spotkam.

    Lepiej nie. Znam przypadek jak w podobny sposób powstała prawdziwa więź
    sąsiedzka, tuż po wyjaśnieniu, serio:)