  • 111. Data: 2019-05-29 09:39:30
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > W Ameryce wszystko jest lepsze.

    większe, więcej twoich żydoskich ziomków i w ogóle:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 112. Data: 2019-05-29 09:40:20
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ja tam nie jęczę. Trenuję odporność na głupotę po prostu.

    znowu jęczysz, wy żydki z gazowni najwyraźniej tak macie:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 113. Data: 2019-05-29 20:22:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 07:31, Shrek pisze:

    > Nie wyszliśmy od maszynowego.

    Zajrzyj na początek. Tam mowa o "P-63". To Mistolet maszynowy wz. 1963 RAK.

    > Maszynowym to jeszcze mniejsze szanse na eszystkie w tarczy masz.

    Błądzisz. To, ze to pistolet maszynowy nie znaczy, ze seriami masz
    strzelać. Za to masz kolbę i miejsce na drugą rękę. Znacznie celniejsza
    broń od pistoletu.

    > A co do pecha - tak to właśnie wygląda - prawdopodobieństwo trafienie
    > wszystkich w serii 1000 jest po prostu niewielkie, mimo nawet bnardzo
    > dużego prawdopodobieństwa trafienia pojedynczego strzału.

    Ale początek, to nie było trafienie wszystkich, go gość proponował, że
    sobie stanie i będzie tam strzał - jakby sądził, ze żaden nie trafi. To
    po pierwsze. Po prostu protestuję przeciwko braniu z sufitu
    współczynników i obliczaniu na tej podstawie czegokolwiek.

  • 114. Data: 2019-05-29 20:27:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 09:40, u2 pisze:

    > znowu jęczysz, wy żydki z gazowni najwyraźniej tak macie:)))))))))))))

    Skoro Bóg stworzył idiotę, to trzeba wierzyć, że miał w tym jakiś swój
    plan i to uszanować.

  • 115. Data: 2019-05-29 20:31:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 20:27, Robert To-ma-sik pisze:

    > Skoro Bóg stworzył idiotę, to trzeba wierzyć, że miał w tym jakiś swój
    > plan i to uszanować.

    ajli ajlo

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 116. Data: 2019-05-29 20:33:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 20:22, Robert To-ma-sik pisze:

    > Zajrzyj na początek. Tam mowa o "P-63". To Mistolet maszynowy wz. 1963 RAK.

    > Błądzisz.

    :)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 117. Data: 2019-05-29 21:30:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zajrzyj na początek. Tam mowa o "P-63". To Mistolet maszynowy wz. 1963 RAK.

    Jak słusznie zauważyłeś P63 nie ma. Autor miał zapewne na myśli P64 lub P83.

    > Błądzisz. To, ze to pistolet maszynowy nie znaczy, ze seriami masz
    > strzelać. Za to masz kolbę i miejsce na drugą rękę. Znacznie celniejsza
    > broń od pistoletu.

    Ale my rozmawiamy właśnie o pistoletach.

    > Ale początek, to nie było trafienie wszystkich,

    Ale ty się przechwalałeś że trafisz 997 strzałów pod rząd - raczej nie
    trafisz, choćbyś był mistrzem świata w strzelaniu z pistoletu na
    odległość 90 metrów. Po prostu tak działa rachunek prawdopodobieństwa.

    > Po prostu protestuję przeciwko braniu z sufitu
    > współczynników

    NIe współczynników a prawdopodobieństwa trafienia pojedynczego strzału -
    na ile oceniasz taki realnie?

    > i obliczaniu na tej podstawie czegokolwiek.

    To akurat bardzo prosty wzór z rachunku prawdopodobieńswa i nie jest to
    wzór na cokolwiek, tylko na prawdopodobieństwo wystąpienia pod rząd
    zdarzenia o prawdopodonuiueństwie p w serii n.

    Shrek

  • 118. Data: 2019-05-29 21:52:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 21:30, Shrek pisze:

    > Jak słusznie zauważyłeś P63 nie ma. Autor miał zapewne na myśli P64
    > lub P83.

    Być może. A może nie.

    > Ale my rozmawiamy właśnie o pistoletach.

    No ja w tym miejscu raczej o maszynowym - nie wiem, jak Ty :-)

> [...]
    > nie trafisz, choćbyś był mistrzem świata w strzelaniu z pistoletu na
    > odległość 90 metrów. Po prostu tak działa rachunek

    Z maszynowego ogniem pojedynczym raczej poza typową tarczę sylwetkową
    nie powinienem wyjść nawet tysiącem strzałów. Zwłaszcza, gdy nie
    ustalono jakiegoś limitu czasu. Z krótkiego oczywiście masz rację, bo
    dystans 50 metrów, to już daleko.

    > NIe współczynników a prawdopodobieństwa trafienia pojedynczego
    > strzału - na ile oceniasz taki realnie?

    Z pistoletu maszynowego ogniem pojedynczym oceniam, ze w sylwetkową
    tarczę, która ma wymiar 50 x 170 cm, na dystansie 100 metrów wszystkie
    przestrzeliny w tarczę powinny trafić. Na temat pistoletu nie będę się
    wypowiadał. Na 50 metrach moim zdaniem 100% powinno wejść, co oceniam po
    tym, że strzelam taką konkutrencję po 100 metrowym biegu. Na 90 metrów
    ani sam nie strzelałem czegoś takiego, ani nigdy nie widziałem, by ktoś
    to strzelał w większych ilościach, by można o jakiejś tam statystyce mówić.

    > To akurat bardzo prosty wzór z rachunku prawdopodobieńswa i nie jest
    > to wzór na cokolwiek, tylko na prawdopodobieństwo wystąpienia pod
    > rząd zdarzenia o prawdopodonuiueństwie p w serii n.

    Wzór jest oczywiście prosty i prawdziwy. Tylko dane do niego wstawiasz
    po prostu z sufitu i tyle.

  • 119. Data: 2019-05-30 00:45:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-29, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Z maszynowego ogniem pojedynczym raczej poza typową tarczę sylwetkową
    > nie powinienem wyjść nawet tysiącem strzałów. Zwłaszcza, gdy nie
    > ustalono jakiegoś limitu czasu. Z krótkiego oczywiście masz rację, bo

    A strzelnica kryta czy taka pod gołym niebem?

    --
    Marcin

  • 120. Data: 2019-05-30 06:27:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ja w tym miejscu raczej o maszynowym - nie wiem, jak Ty :-)

    Na pewno?

    "Po drugie wszelkie figury gimnastyczne raczej robi się z bronią krótka
    w kaburze. Niby teoretycznie broń może wystrzelić, ale trudno w takim
    wypadku mówić o trafieniu "przeze mnie"."

> [...]
    > wypowiadał. Na 50 metrach moim zdaniem 100% powinno wejść, co oceniam po
    > tym, że strzelam taką konkutrencję po 100 metrowym biegu.

    Ale w liczbach - proszę ja dałem 0,997 - dajesz.

    > Wzór jest oczywiście prosty i prawdziwy. Tylko dane do niego wstawiasz
    > po prostu z sufitu i tyle.

    Zawyżone na twoją korzyść.

    Shrek