  • 101. Data: 2019-05-28 23:12:40
    Temat: Re: 5x 10. Pieszy przy przejściu.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 18:03, Shrek pisze:

    > To bardzo dużo - 1 pudło na niemal 1000 strzałów. Dobra - załóżmy że
    > policjanci umieją strzelać - bo umieją - prawda? Sam pisałeś, że
    > przeważnie trafiają z 50 przy 6 strzałach. Sam sobie odpowiedz jak to
    > wygląda przy 1000 oddanych strzałów na 90 metrów.

    Nigdy nie strzelałem na 100 metrów 1000 strzałów. Problemem w takim
    wypadku przeważnie nie jest kierunek, a wysokość. Jeśli za cel bierzesz
    cała sylwetkę, to w pionie masz ponad półtorej metra. To naprawdę bardzo
    dużo.

    > Przy tysiącu strzałów nawet jak teoretycznie mógłbyś mieć 100%
    > skuteczność (w co wątpię) będziesz miał po prostu za jednym razem pecha
    > i już.

    0,997, to trzy pechy, a nie jeden. Prędzej się po prostu zmęczysz. Na
    zawodach karabinowych strzela się 65 strzałów i trwa to dość długo.
    1.000 strzałów, to kilka dni strzelania.

    Generalnie poprzestańmy na tym, że zaczynasz teraz kombinować. Wyszliśmy
    od pistoletu maszynowego na 90 metrów, czyli broni długiej, a teraz
    próbujemy się przezbywać, czy z pistoletu krótkiego będę miał raz na
    tysiąc pecha. No może będe miał, ale do jakiego wniosku to ma niby
    prowadzić. Zwłaszcza, że wyjściowo facet chciał tam stać i w sumie
    wystarczyło jedno trafienie. 997 pechów, no to chyba już przegięcie.

  • 102. Data: 2019-05-28 23:15:34
    Temat: Re: 5x 10 lat za gwalt
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Ale pisz choć trochę na temat.

    za morderatora tutaj chcesz robić ? to wyjdziesz na durnia, morderacja
    dawno wyszła z mody na usenecie:)

    wątek jest o wymiarach kary, a że są różne kary za różne czyny, nie
    tylko za gwałty to nie oznacza, że nie mogę napisać o tym jak niektórzy
    unikają kar w Bolanda, dzięki prawniczym mykom nadzwyczajnej kasty:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 103. Data: 2019-05-28 23:17:49
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Na zawodach jest bez fikołka. Mogę spróbować z fikołkiem, ale nie sądzę,
    > by to cokolwiek zmieniło w kwestii trafienia w całą sylwetkę. Po za tym
    > w wyjściowych założeniach nie było nic o fikołkach.

    uważaj, aby giwera nie wypaliła podczas fikołka, wtedy możesz trafić w
    10-tkę z biodra:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 104. Data: 2019-05-28 23:55:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 23:17, u2 pisze:

    > uważaj, aby giwera nie wypaliła podczas fikołka, wtedy możesz trafić w
    > 10-tkę z biodra:)))))))))))

    Widzisz. Wchodzisz w obszary, o których nie masz zielonego pojęcia.
    Zastanawiam sie, na ile jest sens odnoszenia sie do tego, ale spróbuję
    Cię z błędu wyprowadzić, a może i komuś innemu się to przyda.

    Po pierwsze broń się przeładowuje po biegach, fikołkach i przysiadach.
    Dokąd nie ma naboju w komorze, to szanse na jej wystrzelenie są czysto
    teoretyczne. To zresztą jest jeden z powodów, dla których Policja
    preferuje pistolety, a nie rewolwery.

    Po drugie wszelkie figury gimnastyczne raczej robi się z bronią krótka w
    kaburze. Niby teoretycznie broń może wystrzelić, ale trudno w takim
    wypadku mówić o trafieniu "przeze mnie".

    Po trzecie, na poziomie "high" biega się tor z bronią w ręku, ale nawet
    na ty poziomie mało kto fikołki robi z ręką na biodrze - po prostu
    niewygodnie i bezsensownie.

  • 105. Data: 2019-05-29 00:00:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.05.2019 o 23:15, u2 pisze:

    > za morderatora tutaj chcesz robić ? to wyjdziesz na durnia, morderacja
    > dawno wyszła z mody na usenecie:)

    I słusznie. Kretynów da się rozpoznać i powkładać do KF - jeśli komuś
    nie chce się prowadzić dyskusji z idiotami.

    > wątek jest o wymiarach kary, a że są różne kary za różne czyny, nie
    > tylko za gwałty to nie oznacza, że nie mogę napisać o tym jak niektórzy
    > unikają kar w Bolanda, dzięki prawniczym mykom nadzwyczajnej kasty:)

    W sumie mógłbyś napisać o wzroście cen - też by pasowało.

  • 106. Data: 2019-05-29 00:01:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    > Dokąd nie ma naboju w komorze, to szanse na jej wystrzelenie są czysto
    > teoretyczne. To zresztą jest jeden z powodów, dla których Policja

    no widzisz, gonisz za przestępcą, który właśnie do ciebie strzelała,
    robisz przysiady, biegniesz za bandytą, robisz fikołka, sięgasz po broń
    patrzysz, a nawet giwera nie jest odbezpieczona, nie mówiąc o
    przeładowaniu, bandyta już cię ma na celowniku:))))))))))))

    btw dlatego w hameryce policja ma zawsze odbezpieczoną i przeładowaną
    broń, a ty już nie żyjesz, bo ciebie zastrzelił bandyta:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 107. Data: 2019-05-29 00:05:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > I słusznie. Kretynów da się rozpoznać i powkładać do KF - jeśli komuś
    > nie chce się prowadzić dyskusji z idiotami.

    to na co czekasz ? jak tobie nie pasuje to co piszę, to masz KF, a nie
    ciągłe jęczenie:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 108. Data: 2019-05-29 00:28:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 00:01, u2 pisze:

> [...]
    > patrzysz, a nawet giwera nie jest odbezpieczona, nie mówiąc o
    > przeładowaniu, bandyta już cię ma  na celowniku:))))))))))))

    Zaraz po tym, jak przestaje się śmiać z przysiadów i fikołków.

    > btw dlatego w hameryce policja ma zawsze odbezpieczoną i przeładowaną
    > broń, a ty już nie żyjesz, bo ciebie zastrzelił bandyta:))))))))))))

    W Ameryce wszystko jest lepsze.

  • 109. Data: 2019-05-29 00:30:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.05.2019 o 00:05, u2 pisze:

    > to na co czekasz ? jak tobie nie pasuje to co piszę, to masz KF, a nie
    > ciągłe jęczenie:))))))))

    Ja tam nie jęczę. Trenuję odporność na głupotę po prostu.

  • 110. Data: 2019-05-29 07:31:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > wypadku przeważnie nie jest kierunek, a wysokość. Jeśli za cel bierzesz
    > cała sylwetkę, to w pionie masz ponad półtorej metra. To naprawdę bardzo

    Więc nie powinieneś się wypowiadać z taką pewnością, że 100% będzie w
    celu. Raz na 1000 można mieć pecha nawet przy doskonałych umiejętnościach.

> [...]
    > od pistoletu maszynowego na 90 metrów, czyli broni długiej, a teraz
    > próbujemy się przezbywać, czy z pistoletu krótkiego będę miał raz na

    Nie wyszliśmy od maszynowego. Maszynowym to jeszcze mniejsze szanse na
    eszystkie w tarczy masz. A co do pecha - tak to właśnie wygląda -
    prawdopodobieństwo trafienie wszystkich w serii 1000 jest po prostu
    niewielkie, mimo nawet bnardzo dużego prawdopodobieństwa trafienia
    pojedynczego strzału.

    > No może będe miał, ale do jakiego wniosku to ma niby
    > prowadzić. Zwłaszcza, że wyjściowo facet chciał tam stać i w sumie
    > wystarczyło jedno trafienie. 997 pechów, no to chyba już przegięcie.

    Jestem przeciwny że było na odwrótr - to ty tam miałeś stać;)

    Shrek