  • 21. Data: 2024-05-28 17:10:10
    Temat: Re: 5000 zł grzywny za ścieżkę rowerową
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 22:48, Michał Jankowski pisze:

    > Jak nie ma chodnika ani pobocza albo występuje "niemożność korzystania z
    > nich" to wolno iść po ddr.

    Nie wiedziałem - dzięki;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2024-05-28 18:45:55
    Od: n...@o...pl

    _Master_ <...@...pl> napisał(-a):

    > nie rozumiem co artysta/autor chciał osiągnąć?
    > Co jarał i dlaczego tak go sponiewierało? ;-)

    Martw się raczej o siebie, bo masz większe problemy :D

  • 23. Data: 2024-05-28 19:20:55
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 27.05.2024 o 22:48, Michał Jankowski pisze:

    > Jak nie ma chodnika ani pobocza

    Czy mniej głupi byłby przepis że dziecko z opiekunem na rowerach mogą
    też po chodniku ale nie przeszkadzając pieszym?

    ALe Ale...

    To by oznaczało zbędność tego przepisu bo można na chodniku nie
    przeszkadzając...

    a tego byśmy nieeeeee Chcieliiiiii.
    Zjebany prawnik ma płacone od zjebanego paragrafu ;-)

  • 24. Data: 2024-05-28 19:22:10
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 28.05.2024 o 18:45, n...@o...pl pisze:
    > bo masz większe problemy :D

    Ja przynajmniej nie komplikuję ludziom życia na ścieżkach rowerowych aby
    się pozabijali ;-)

  • 25. Data: 2024-05-28 20:15:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że "dziecko do 10 lat na rowerze jest
    > pieszym"?

    Tyle, że jeśli wzdłuż ścieżki rowerowej nie ma chodnika, to piesi mogą z
    niej korzystać. Mają jedynie ustępować pierwszeństwa rowerzystom i tu
    jest w wypadku tych dzieci na rowerkach pewien problem.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 26. Data: 2024-05-28 22:07:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    -na-rowerze-i-dzwonienie-na-pieszych,408650.html

    > Od zawsze o tym wiem.

    > Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że "dziecko do 10 lat na rowerze jest
    > pieszym"?

    LOL