  • 81. Data: 2008-02-01 22:39:30
    Temat: Re: 5 lat za sciaganie muzyki z sieci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Feb 2008, Jacek_P wrote:

    > Jotte mial chyba na mysli proby naliczenia ekwiwalentnego VAT-u
    > od WNiP nabytych nieodplatnie. No i od Linuxa zadali VAT-u jak
    > od Windows NT (bo to tamten okres) plus UKS plus odsetki.
    >
    > Nie pamietam tylko, czy US-y sami sie wycofali, czy tez nakazal
    > im NSA.

    Dopiero jak przegrali.
    NSA wskazał, że nie wykazali podstawy opodatkowania: jeśli *każdy*
    może z oprogramowani korzystać za darmo, to mamy do czynienia
    z ceną rynkową w wysokości zero.
    I od tej kwoty można dopiero naliczyć VAT :>

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2008-02-01 23:21:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "FiONA" <1...@o...eu> napisał w wiadomości

    <ciach bzdury>

    Moze dla odmiany przestaniesz sie kompromitowac?:)

    HaNkA

  • 83. Data: 2008-02-02 01:40:08
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > Dobra papuga wtedy jest na cene zlota. Bo podwazy kazde bleblajace
    > tlumaczenie. Policja lubi zgrywac kozakow.

    Tyle, że gdyby nawet uznano, że nie było podstaw do wejścia na legitymację
    (a żadko tak uznają) to i tak nie miałoby to znaczenia dla znalezionych
    dowodów. Polska to nie USA, tutaj nawet owoce z zatrutego drzewa są czyste
    (dla procesu). A zresztą jak coś znajdą to tym bardziej łatwo podtrzymać
    tezę, że szybkie wejście było uzasadnione.

  • 84. Data: 2008-02-02 02:52:08
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Mr Internet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra papuga wtedy jest na cene zlota. Bo podwazy kazde bleblajace
    > tlumaczenie. Policja lubi zgrywac kozakow. Zwlaszcza jak moze zrobic nalot
    > na chuderlawego 22-latka, ktory ani broni nie ma, ani kolesiow z karkami i
    > spluwami.
    >
    > A jaki wielki SUKCES POLICJI.

    I dokladnie chodzi o statystyki, pozniej odznaczenia ... awanse:))
    Malolat z wypiekami sciagajacy pornola czy mp3-ke to latwy i przyjemny
    statystyczny punkt. Po co tracic publiczne pieniadze, zdrowie, niszczyc
    samochody, spalac benzyne i jeszcze niedaj Boze dostac w czape goniac
    jakiegos rabusia ktory wlasnie skopal jakiegos jegomoscia i zabral mu
    wszystko....
    Statystyki nie rozrozniaja czy zlapany za mp3-jke czy za inne przestepstwo -
    liczy sie WYKRYWALNOSC bo to otwiera dzwi do awansow...
    Polska policja to zbieranina przypadkowych malolatow (wyrosnietych)
    wyszkolonych na filmach made in holywud, ktorym sie zdaje, ze nawet prawa
    fizyki musza sie przed nimi ugiac...a tak naprawde jedyne zadania jakie
    wykonuja bezapaelacyjnie sprawnie to noszenie wiesmakow pani hrabinie
    minister - przypomne! Byly cieple!!!

  • 85. Data: 2008-02-02 08:04:39
    Od: Mr Internet <a...@a...pl>

> [...]
    > (dla procesu). A zresztą jak coś znajdą to tym bardziej łatwo podtrzymać
    > tezę, że szybkie wejście było uzasadnione.

    To wyjasnij mi czemu wiekszosc nalotów na piratówjest normalnie, z
    nakazem, a nie na blache?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie

  • 86. Data: 2008-02-02 10:45:51
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Jacek_P <Z...@c...edu.pl> writes:

    > Jotte mial chyba na mysli proby naliczenia ekwiwalentnego VAT-u od
    > WNiP nabytych nieodplatnie. No i od Linuxa zadali VAT-u jak od
    > Windows NT (bo to tamten okres) plus UKS plus odsetki.

    Pamiętam, tylko że w tym przypadku chodzi o roszczenia jakiejś firmy
    względem kogoś, kto nie używa jej produktów. Jeśli chodzi o wycenę
    systemu linuksowego, to powinni byli raczej wycenić jako koszt Windows
    razem z kodem źródłowym, czyli pewnie kilkaset razy drożej (vide
    licencja korporacyjna MS, plus prawo do wprowadzania poprawek,
    tworzenia utworów zależnych etc).

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 87. Data: 2008-02-02 10:48:36
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [ciap]

    > NSA wskazał, że nie wykazali podstawy opodatkowania: jeśli *każdy*
    > może z oprogramowani korzystać za darmo

    Tak, tylko tutaj jest sprawa tego, czy na takim Xbox można sobie
    legalnie zainstalować system linuksowy.

  • 88. Data: 2008-02-02 10:50:06
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 01 luty 2008 20:19
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@f...domek>):

    > A za używanie składaka pozwią cię producenci kompów :D

    Tak sobie myślę, że konfiguracja sprzętowa markowych składaków może
    stanowić utwór i podlegać ochronie prawnoautorskiej.

  • 89. Data: 2008-02-02 12:19:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Feb 2008, Piotr Dembiński wrote:

    > Tak sobie myślę, że konfiguracja sprzętowa markowych składaków może
    > stanowić utwór i podlegać ochronie prawnoautorskiej.

    Tylko pod warunkiem, że autor kompozycji o ktorej mowa przyzna,
    że tak skomponowany utwór nie jest *jedynym technicznie najlepszym*
    rozwiązaniem problemu "poskładać peceta" :P

    pzdr, Gotfryd

  • 90. Data: 2008-02-02 14:23:51
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Moze dla odmiany przestaniesz sie kompromitowac?:)

    Sama z sobą gadasz??

    --
    Pzdr
    Leszek