  • 11. Data: 2004-08-16 14:26:05
    Temat: Re: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci "usilowanie spozycia"
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to dalem ladnie dupy : ( Hehe moze za tydzien mnie znowu zatrzymaja ; P
    > bo to bylo pod dyskoteka :) No ale jak bym chcial isc do sadu to by sie
    > rodzice dowiedzieli i bym musial sie im tlumaczyc ...

    przeciez Ty masz 17 lat, to juz nie masz prawa napic sie piwa?
    Bez przesady, nie zlinczuja Cie chyba za to.

    Nie daj sie nastepnym razem.

    P.

  • 12. Data: 2004-08-16 14:27:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dzieki za odpowiedz ;] teraz jestem juz spokojny : P a czy opruczocz
    mandaty
    > grozi mi cos jeszcze ??

    ( Pod cytatem odpowiadaj.)

    Tak, Wyrzuty ze dales sie sfrajerzyc :)

    P.

  • 13. Data: 2004-08-16 19:56:08
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Przemek R. napisał(a):

    > gdybac to sobie mozna w nieskonczonosc,
    > kupic mogl kazdy, on szedl ja oddac.
    > nie ma o czym gadac.

    Przypominam ze mial on we krwi okolo promila alkoholu...
    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 14. Data: 2004-08-17 08:29:08
    Od: "castrol" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Drwal" <w...@o...tej> napisał w wiadomości news:cfr3h1

    > Przypominam ze mial on we krwi okolo promila alkoholu...

    Ale co to ma do rzeczy?? Czy to potwierdza ze to on musial kupic to piwo?? A
    nawet jak kupil to co z tego?? Przeciez mandat dostal za domniemane spozycie
    do ktorego moglo dojsc w domu, nie musial nawet przeciez pic piwa, mogl sie
    napic wodki z barku rodzicow, albo denaturatu z szafki, a butelke szedl
    wymienic na cukierki - co nie wolno mu??

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 15. Data: 2004-08-17 11:36:27
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    castrol napisał(a):

> [...]
    > napic wodki z barku rodzicow, albo denaturatu z szafki, a butelke szedl
    > wymienic na cukierki - co nie wolno mu??

    Jestes (zapewne) pelnoletni wiec "nie czujesz klimatu". Mysle ze wieksza
    kara mogla Rycha spotkac od strony rodzicow (gdyby dowiedzieli sie o
    spozyciu alkoholu przez syna, jesli sa strasznie wredni, a nie nalezy
    tego wykluczyc :P) niz ze strony 30 zlotowego mandatu. Zlapali jelenia,
    to fakt ;)

  • 16. Data: 2004-08-18 15:21:43
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > Panowie wtedy miękna bo przed sądem nie mają żadnych szans - nie ma
    > zakazu chodzenia po ulicy z pustą butelką. > Nie dac się. Niech policja zajmie się
    łapanie przestepców a nie
    > naciąganiem naiwnych. Obywatel ma prawo iśc sobie przez miasto z cała
    > skrzynką piwa i dopóki nie ma innych przepisów to panowie niebiescy moga
    > sobie pomarzyc o mandacie.

    Ojj bardzo malo w tych sprawach jeszcze wiesz...... a taka madrala

    podr
    bogen

  • 17. Data: 2004-08-18 15:25:31
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "RYCHU" <a...@t...h4k3r.biz> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Odnoszac pusta butelke do sklepu zostalem zatrzymany przez policje i
    > wlepiono mi mandat o wysokosci 30zl !

    Ciesz sie bo powinienies dostac 100zł.

    pozdr
    bogen

  • 18. Data: 2004-08-18 16:17:44
    Temat: Re: 43.1 Ustawa o wychowaniu w trzezwosci
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    RYCHU <a...@t...h4k3r.biz> napisał(a):

    > a czy oprócz mandatu grozi mi cos jeszcze ??

    Mogli jeszcze wszcząć postępowanie o demoralizację. I tak się tanio wykpiłeś.

    RG

  • 19. Data: 2004-08-18 18:48:01
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Dzieki za odpowiedz ;] teraz jestem juz spokojny : P a czy opruczocz mandaty
    > grozi mi cos jeszcze ??

    Teoretycznie nic Ci nie grozi. Ale żyjesz w państwie policyjnym. Wszystko co
    robisz i mówisz jeśli zajdzie potrzeba bedzie użyte przeciwko Tobie. Zwłaszcza
    jeśli będzie to potrzebne do ukrycia pewnych zdażeń niewygodnych dla policji.
    Przypomnij sobie sytuację z ostrzelaniem samochodu przez idiotów policjantów.
    Ich przebadano na zawartość alkoholu we krwi po kilku dniach. Zamordowany
    chłopak i jego ciężko postrzelony kolega byli zbadani natychmiast. U jednego
    stwierdzono? że miał we krwi narkotyki w śladowej ilości. Pamietasz tytuły z
    gazet w stylu " u jednego z uciekających przed policją mężczyzn stwierdzono że
    zażywał narkotyki" a na końcu artykułu małymi literami że tydzień temu i że ta
    informacja nie jest w 100% pewna. Zostałeś odnotowany w biurokratycznej
    machinie policyjnego państwa. Na koniec dobra rada 3 razy starszego od Ciebie
    faceta. Jak widzisz niebieskiego to przejdz na drugą stronę albo sie ukryj w
    bramie. Oni nie służą Tobie, chociaż tak miało być, ale swoim celom. Te ich
    cele są różne od tego czego powinno się od nich oczekiwać. Tomek

  • 20. Data: 2004-08-18 19:01:56
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bramie. Oni nie służą Tobie, chociaż tak miało być, ale swoim celom. Te ich
    > cele są różne od tego czego powinno się od nich oczekiwać. Tomek

    Zabawny jestes.
    Chlopak zadaje pytanie odnosnie wykroczenia a Ty wylewasz swoje zale i dajesz mu
    idiotyczne rady.
    Przeczytaj to co napisales za zastanow sie o co Ci chodzi.
    Polcija sluzby swoim celom??? Co to za bzdury???

    bogen