  • 151. Data: 2017-06-15 14:23:37
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 13:33 z <...@...pl> pisze:

    > Zdziwiłbyś się jaki piękny analogowy dźwięk o nieskończonym próbkowaniu
    > można nagrywać na 6-co głowicowe magnetowidy VHS Hifi :-)
    > W LP to nawet 10 godzin można nagrać. A nośnik kosztuje w porywach
    > złotówkę :-)

    Ale to nie jest współczesne urządzenie, o tym mówię.

    --
    Trefniś

  • 152. Data: 2017-06-15 14:26:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 13:29 z <...@...pl> pisze:

    > Dlaczego nie? Kablówki nadają nadal sygnał analogowy który magnetowidem
    > można odbierać.

    Abonent kablówki siłą rzeczy powinien płacić abonament i to dyskusji nie
    podlega.

    A mówimy o urządzeniach "wolnostojących", czy są przygotowane do odbioru
    telewizji same z siebie i tym samym podlegają pod abonament.
    Po co takie posty, bicie piany...

    --
    Trefniś

  • 153. Data: 2017-06-15 14:34:10
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Trefniś <t...@m...com> pisze:

> [...]
    >
    > A mówimy o urządzeniach "wolnostojących", czy są przygotowane do
    > odbioru telewizji same z siebie i tym samym podlegają pod abonament.

    A niby kurwa dlaczego *tak ma być*?

    Kablówka powinna płacić TVP za udostępnianie TVP *jeśli klient chce TVP*.
    AFAIR obecnie kablówki *muszą* udostępniać TVP.

    --
    A. Filip

  • 154. Data: 2017-06-15 14:34:39
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 13:45, Shrek pisze:

    > Czyli zgodnie z prawem ustalonym przez prawodawcę nie jest podatkiem.

    nie jest, ale na podobnej zasadzie mozna uchwalić, ze prawo łaski to
    prawo prezydenta do obłaskawiania ludzi pieniędzmi bez ograniczen. ;)

    --
    @foe_pl

  • 155. Data: 2017-06-15 14:34:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 14:23, Trefniś pisze:
    > Ale to nie jest współczesne urządzenie, o tym mówię.

    Winyle też nie :-)
    A CD to już zupełny przeżytek co się tylko psuje.

  • 156. Data: 2017-06-15 14:36:04
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 13:50 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ponieważ zaczęło się od mojej wypowiedzi na temat TK, to uściślę - TK
    > jeszcze przed pizdami było organem politycznym, tylko mniej
    > spektakularnie.
    >
    > Po cichu robili jak trzeba prostytutkę z logiki (ironią losu jest to, że
    > wcześniej stwierdzili konstytucyjnośc ustawy analogicznej z tą, którą
    > rozwiązane zostało potem Biuro Trybunału). Ale dopiero pizdy otwarcie
    > powiedziały, że nawet pozorów nie będą zachowywać i _każde_ orzeczenie
    > będzie od teraz pisane pod dyktando nadszyszkownika, chyba że w swojej
    > łaskawości będzie on miał owo orzeczenie w dupie.

    Ja również miałem to na myśli i z tym się zgodziłem. Nic poza...

    --
    Trefniś

  • 157. Data: 2017-06-15 14:39:36
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 13:50, Shrek pisze:
    > Ponieważ zaczęło się od mojej wypowiedzi na temat TK, to uściślę - TK
    > jeszcze przed pizdami było organem politycznym, tylko mniej spektakularnie.

    Politycznośc wynika wprost z KRP jedynym zabezpieczeniem miała być długa
    kadencja sędziów, trzeba by było 3 zwycięstw wyborczych i to
    jednopartyjnych by wymienić wszystkich sedziów bez patrzenia na innych.
    Ustawodawca konstytucji założył, ze jesli większość bedzie się
    utrzymywać odpowiednio długo to także zasługuje na wzrastajacy wpływ
    konstytucyjny. Obecna sytuacja jest wiec absolutnie pzoa pierwotnemu
    założeniu, bo PIS ma większość w TK mimo ze w ostatnich 9 latach rządził
    lewdie 1,5 roku.

    --
    @foe_pl

  • 158. Data: 2017-06-15 14:39:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 14:34 z <...@...pl> pisze:

    > Winyle też nie :-)
    > A CD to już zupełny przeżytek co się tylko psuje.

    A ty w ogóle pamiętasz, o czym dyskutujemy???

    --
    Trefniś

  • 159. Data: 2017-06-15 14:43:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 14:26, Trefniś pisze:
    > A mówimy o urządzeniach "wolnostojących", czy są przygotowane do odbioru
    > telewizji same z siebie i tym samym podlegają pod abonament.
    > Po co takie posty, bicie piany...

    I o tym że ktoś się tłumaczy że odbiornika nie posiada i nie będzie
    płacił a kablówce nie pozwoli przekazać danych :-)

    Bo trzeba uświadamiać wielokierunkowo. :-)
    Stare zgredy zaczają "magnetowid" a gimbaza z trudem pojmie (ale pojmie)
    co to jest tuner/dekoder/skrzynka dvb-t :-)

    PS. Ciągle pomijamy jakoś kwestie płacenia w firmach. Tam płaci się za
    każdą posiadaną sztukę. Za zapomniany magnetowid też jeśli jest sygnał.
    Pamiętajmy :-)

  • 160. Data: 2017-06-15 14:44:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 14:34, A. Filip pisze:

    > Kablówka powinna płacić TVP za udostępnianie TVP *jeśli klient chce TVP*.
    > AFAIR obecnie kablówki *muszą* udostępniać TVP.

    I słusznie - bo to jest jedyny rozsądny cel posiadania telewizji przez
    państwo - nadawanie komunikatów do społeczeństwa w razie zagrożenia.
    Więc bez sensu byłoby gdyby takiego obowiązku nie miały.

    Shrek