  • 131. Data: 2017-06-15 02:14:33
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > A co dziwnego, że na grupie prawnej ktoś postuluje optymalizacje
    > podatkową - na tym polega widać prawo, bo z etyką od dawna nei ma to nic
    > wspólnego po obu stronach.

    Ty to nazywasz optymalizacją a ja uchylaniem się odpłacenia.
    To jest karalne i etyka ma tu jak najbardziej zastosowanie.
    ---
    Etyka ? 50% podatki to rozbój !!! Tego nie da się uzasadnić obowiązującym
    prawem. Rozsądnie dopuszczalny etycznie podatek musiałby mieć co najwyżej 1
    procent.

  • 132. Data: 2017-06-15 04:38:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A le u nas nie był (i raczej już nie będzie).
    >
    > Shrek

    A po kiego wuja TVP nadaje przez internet? ;-)

    --
    A. Filip

  • 133. Data: 2017-06-15 06:57:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 00:07, z pisze:

    > Za to kartę tv do kompa już można zinterpretować jako odbiornik
    > podlegający opłacie

    Za to magnietowid - nie. O to pytałem i tego się trzymajmy.

    Shrek

  • 134. Data: 2017-06-15 06:58:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 00:06, z pisze:

    > Możesz sobie go podpiąć działa laserowego a on dalej będzie odbiornikiem
    > podlegającym opłacie.
    >
    > Tuner - jest takie słowo :-)

    Ty wiesz co to jest magnetowid? A tuner to radio a nie telewizor.

    Shrel

  • 135. Data: 2017-06-15 07:05:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 23:58, z pisze:

    > Ocknij się.
    >
    > Za uchylanie się od obowiązku zgłoszenia i opłacania opłaty wizualnej
    > jest kara pieniężna i egzekucja z zaległości za nieprzedawnione 5
    > ostatnich lat.

    Tym niemniej dalej nieposiadanie telewizora nie jest karalne. A ja nie
    posiadam. I co mi zrobisz?

    > To że ta egzekucja szwankuje nie znaczy że jesteś uniewinniony.

    Ale za co chcesz mnie skazać - za nieposiadanie odbiornika
    telewizyjnego> Dopuść do swojej główki, że niektórzy są w stanie żyć bez
    telewizji.

    > Z powrotem nadeszły czasy, gdy
    >
    > Przyjmuję Twoje argumenty ale pod jednym warunkiem.
    > Że jak PO za 8, 16 lat dojdzie do władzy nie zmienisz zdania

    Się zobaczy - mam nadzieję, że zmienię. Co więcej wyjdę na podwórko
    odpalę sztuczne ognie i nachlam się szampanem. Nie dlatego, żebym
    przepadał, za po. Politycy to parafrazując korwina "to zawsze trochę
    kurwy". Ale pisdy osiagnęły poziom kurewstwa niespotykany wcześniej (a
    przynajmniej wcześniej jak ktoś lokalnie takie kurewstwa popełniał, to
    skrycie i nie chwalił się tym w zajebanej państwu telewizji).

    > Młodyś to dozyjesz.

    Skąd wiesz? Podobnie jak skąd wiesz o moim rzekomym telewizorze?

    Shrek

  • 136. Data: 2017-06-15 08:39:12
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.06.2017 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Ty wiesz co to jest magnetowid? A tuner to radio a nie telewizor.

    Magnetowid miał zwykle tuner TV (ktoś jeszcze pamięta, co to
    było "odtwarzacz kaset VHS z możliwością nagrywania"? ;-)
    Otóż taki wynalazek to był właśnie magnetowid bez tunera TV)
    Więc jeśli podłączyło się doń monitor (ale PAL, nie (s)VGA),
    to można było oglądać tv.

    Ale nie widziałem magnetowidu z tunerem dvb (czy to dvb-t
    czy c/s), a analogowo tvpis już przecież nie nadaje.
    Zatem IMHO nawet jeśli się łapał, to powinna go objąć
    amnestia :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 137. Data: 2017-06-15 08:51:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 08:39, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Magnetowid miał zwykle tuner TV (ktoś jeszcze pamięta, co to
    > było "odtwarzacz kaset VHS z możliwością nagrywania"? ;-)
    > Otóż taki wynalazek to był właśnie magnetowid bez tunera TV)

    Ok - jeśli tak to przepraszam. Ja widać pamiętam właśnie coś takiego.

    Shrek

  • 138. Data: 2017-06-15 11:07:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 06:57 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Za to magnietowid - nie. O to pytałem i tego się trzymajmy.

    Co to wg ciebie magnetowid?
    Jeśli myślisz o "magnetowid VHS", to na pewno nie.
    Ale już nagrywarka (w dowolnym formacie) z wbudowanym tunerem DVB-T
    MPEG-4, to na pewno tak.

    Ale to tak, jak Wałęsa kiedyś mówił o "patefonie" w kontekście produkcji
    polskich odtwarzaczy CD.

    https://www.komputronik.pl/product/302511/panasonic-
    dmp-bdt570eg.html?gclid=CNnxmKu_v9QCFYyCsgodb2IKBw&g
    clsrc=aw.ds

    --
    Trefniś

  • 139. Data: 2017-06-15 11:29:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 11:07, Trefniś pisze:

    > Co to wg ciebie magnetowid?

    coś takiego:

    http://allegro.pl/magnetowid-daewoo-i6857627296.html
    #thumb/5

    > Jeśli myślisz o "magnetowid VHS", to na pewno nie.

    Myślę, ze magntowid to w domyśle jest VHS.

    Na pierwszym linku jest chyba wejście antenowe (chyba że to chinch) więc
    rzeczywiście pewnie tuner ma.

    Inna sprawa, że w całym swoim życiu nie byłem posiadaczem magnetowidu,
    więc dalej ciężko mieć do mnie pretensję, że abo nie płaciłem. Choć
    przyznaję, że nawet jakbym miał to też bym nie płacił. Nie widzę w tym
    nic nagannego.

    Shrek

  • 140. Data: 2017-06-15 12:23:53
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 11:29 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > coś takiego:
    >
    > http://allegro.pl/magnetowid-daewoo-i6857627296.html
    #thumb/5

    > Myślę, ze magntowid to w domyśle jest VHS.

    OK, teraz jasne.

> [...]
    > więc dalej ciężko mieć do mnie pretensję, że abo nie płaciłem. Choć
    > przyznaję, że nawet jakbym miał to też bym nie płacił. Nie widzę w tym

    Żadnych pretensji, tylko i wyłącznie uzgodnienie "zeznań".
    Na szczęście określenie "magnetowid" nie jest już używane w stosunku do
    współczesnych urządzeń.

    --
    Trefniś