  • 121. Data: 2017-06-14 16:30:46
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 14:45, z pisze:
    > I mogę Ci tylko współczuć że rodzice nie wpoili Ci podstawowych wartości
    > :-)

    Nie ma czego. Wpoili. Jeszcze trzy lata temu śmiali się ze mnie
    współpracownicy jak im mówiłem, że czuję się zobligowany do popierania
    państwa, bo przecież to dzięki (nie tylko ale miedzy innymi) zdobyłem
    wykształcenie i powinienem wspierać państwo. Mówili, że jeszcze mi
    przejdzi - no i przeszło.

    Shrek

  • 122. Data: 2017-06-14 17:59:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 15:24, z pisze:
    > Tak tylko dla ścisłości. Odbiornikiem telewizyjnym jest np:
    > - dekoder kablówki
    > - tyner satelitarny
    > - magnetowid
    > - tuner tvbt w tym również karta PCI do komputera

    Poważnie magnetowid jest odbiornikiem telewizyjnym?

    Shrek

  • 123. Data: 2017-06-14 18:14:36
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Poważnie magnetowid jest odbiornikiem telewizyjnym?

    AFAIR w Zjednoczonych Prusach odbiornikiem telewizyjnym prawnie jest
    także komputer (z połączeniem do internetu).

    --
    A. Filip

  • 124. Data: 2017-06-14 18:52:51
    Temat: Re: Państwowe telewizja i radio
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

    > [...] Jedyny powód dla którego państwo powinno mieć telewizję czy
    > radio to nadawanie w razie potrzeby komunikatów alarmowych w czasie
    > klęsk żywoiołowych i stanów wyjatkowych czy wojennych - a to się da
    > załatwić bez _własnej_ telewizji - zwykłą ustawą.
    >
    > Shrek

    A nawet jeśli nie to powinien wystarczyć *jeden* kanał telewizyjny i
    *jeden* kanał radiowy z wyjątkowym finansowaniem.
    ---
    I jak odbywają się akurat dwie imprezy to ... ?

    Zmuszanie obywateli
    *podatkiem* od posiadania odbiornika do finansowania czegokolwiek więcej
    co jak dla mnie kurewstwo pokazowe.
    ---
    To inna sprawa.

  • 125. Data: 2017-06-14 19:33:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14.06.2017 o 10:59, Olin pisze:
    >A wcześniej starczało?

    Chyba nigdy.

    Tylko za PRL byla jawnie utrzymywana z budzetu i abonamentu, potem
    doszly reklamy, moze i kiedys byla samowystarczalna, ale sprzet sie
    starzeje i wymaga wymiany, gwiazdy chca coraz wiecej ... prezes tez
    :-)

    Nawet sprzataczka w toalecie coraz wiecej zarabia.

    J.

  • 126. Data: 2017-06-14 19:33:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 18:14, A. Filip pisze:

    > AFAIR w Zjednoczonych Prusach odbiornikiem telewizyjnym prawnie jest
    > także komputer (z połączeniem do internetu).

    A le u nas nie był (i raczej już nie będzie).

    Shrek

  • 127. Data: 2017-06-14 19:37:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2017 o 19:33, J.F. pisze:

    > Chyba nigdy.
    >
    > Tylko za PRL byla

    Ale PRL kkończył się ponad ćwierć wieku temu. Znaczy wraca, ale na razie
    nieoficjalnie.

    > potem
    > doszly reklamy, moze i kiedys byla samowystarczalna, ale sprzet sie
    > starzeje i wymaga wymiany, gwiazdy chca coraz wiecej ... prezes tez :-)

    Gwiazdy to powypierdalali - powinno być taniej. Na DVBT też przeszli
    wcześniej więc jedyną nowością jest prezes. Może prezesa i nadprezesa
    wypierdolić, to znów zacznie starczać.

    Shrek

  • 128. Data: 2017-06-14 23:58:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 16:28, Shrek pisze:
    > Na razie nieposiadanie kołchoźnika nie jest karalne.

    Ocknij się.

    Za uchylanie się od obowiązku zgłoszenia i opłacania opłaty wizualnej
    jest kara pieniężna i egzekucja z zaległości za nieprzedawnione 5
    ostatnich lat.
    To że ta egzekucja szwankuje nie znaczy że jesteś uniewinniony.

    > Etyki to już lepiej w to nie mieszejmy.

    heloooooo Podstawy WOSu się kłaniają. Jak mawia Mariolka :-)

    Z powrotem nadeszły czasy, gdy
    > wyruchanie władzy jako zaborcy czy okupanta jest w pewnych granicach
    > chwalebne.

    Przyjmuję Twoje argumenty ale pod jednym warunkiem.
    Że jak PO za 8, 16 lat dojdzie do władzy nie zmienisz zdania

    Młodyś to dozyjesz. Ja? Niekoniecznie :-)

  • 129. Data: 2017-06-15 00:06:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 17:59, Shrek pisze:
    > Poważnie magnetowid jest odbiornikiem telewizyjnym?

    Możesz sobie go podpiąć działa laserowego a on dalej będzie odbiornikiem
    podlegającym opłacie.

    Tuner - jest takie słowo :-)

  • 130. Data: 2017-06-15 00:07:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 19:33, Shrek pisze:

    > A le u nas nie był (i raczej już nie będzie).
    >
    > Shrek

    Poczytajcie przepisy i wykładnie krajowej rady co jest a co nie jest bo
    wieje nieuctwem :-)

    Co do radia:
    - wieża
    - radiomagnetofon
    - kuchenne itd
    - samochodowe..
    oczywiście TAK

    Za to nie podlega już budzik którego główną funkcją jest budzenie.
    Komputer też NIE bo jego główna funkcja jest inna.
    Smartfon, tablet.. NIE

    Za to kartę tv do kompa już można zinterpretować jako odbiornik
    podlegający opłacie

    Podniesie jeszcze ktoś rękę do góry z okrzykiem NIE POSIADAM? :-)