eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo3 reklamacja miesięcznego notebooka
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2007-03-12 22:39:09
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.03.2007 w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> napisał/a:
    >> > Usterka nadal jest, sprzedawca
    >> może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
    >> uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
    >> niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
    >> wymiany.
    > i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a nie do
    > sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru z umowa.

    Dokładnie w tym samym ustępie gdzie mowa o tym o czym wyżej napisałeś jest
    podstawa do odmowy sprzedawcy załatwienia reklamacji drogą wymiany.

    --
    Marcin


  • 12. Data: 2007-03-12 22:46:38
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > bawić dalej - komputer kupiony 2 lutego, do dziś go nie mam, straciłem
    > na tym conajmniej kilka okazji (przez co trochę czuję się teraz
    > jak oszust bo naobiecywałem, że wykonam zlecenia, a ich wykonać

    A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie jesteś
    konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.

    --
    Marcin


  • 13. Data: 2007-03-12 23:44:16
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:er1hc4-j6m.ln1@ziutka.router...

    > A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie
    > jesteś konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.

    * Nie kupiłem go do działalności zawodowej. Dlatego napisałem, że
    "naobiecywałem". Są jeszcze poza pracą rzeczy, które mogą być wyjątkowo
    ważne - naprawdę! ;) :)

    ZDrawim.



  • 14. Data: 2007-03-13 00:16:54
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    > wiadomości news:er1hc4-j6m.ln1@ziutka.router...
    >
    >> A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie
    >> jesteś konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.
    >
    > * Nie kupiłem go do działalności zawodowej. Dlatego napisałem, że
    > "naobiecywałem". Są jeszcze poza pracą rzeczy, które mogą być wyjątkowo
    > ważne - naprawdę! ;) :)

    Rozumiem, nie mniej do czynności niezawodowych dość rzadko stosuje się
    określenia typu "zlecenie" :) Nb. jakby to było jednak do celów
    zawodowych (poniekąd po ptokach) to o ile nie wyłączono rękojmi to jest
    ona akurat w omawianym przypadku dużo korzystniejsza od "niezgodności".

    A co do wcześniejszej dyskusji: złóż pismo że na podstawie takiej a takiej
    odstepujesz od umowy sprzedaży z powodu nadmiernej uciążliwości związanej
    z załatwieniem tej reklamacji. Zaznacz, że mimo n-napraw towar jest ciągle
    niezgodny z umową (usterka nieusunięta). Podaj nr konta na jaki mają Ci
    przesłać pieniądze i jakiś rozsądny termin w którym mają tego dokonać
    (powiedzmy 7-14 dni).

    --
    Marcin


  • 15. Data: 2007-03-13 08:58:01
    Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:m47hc4-flm.ln1@ziutka.router...


    > A co do wcześniejszej dyskusji: złóż pismo że na podstawie takiej a
    > takiej odstepujesz od umowy sprzedaży z powodu nadmiernej uciążliwości
    > związanej z załatwieniem tej reklamacji. Zaznacz, że mimo n-napraw
    > towar jest ciągle niezgodny z umową (usterka nieusunięta). Podaj nr
    > konta na jaki mają Ci przesłać pieniądze i jakiś rozsądny termin w
    > którym mają tego dokonać (powiedzmy 7-14 dni).

    * Wczoraj złożyłem pismo z propozycją rozwiązania umowy lub wymiany
    na model innej firmy - zobaczymy jak będzie reakcja.

    Serdecznie dziękuję za pomoc wszystkim pomocnym :-)

    ZDrawim.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1