-
11. Data: 2007-03-12 22:39:09
Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 12.03.2007 w...@p...onet.pl <w...@p...onet.pl> napisał/a:
>> > Usterka nadal jest, sprzedawca
>> może dalej chcieć naprawiać. Pewnie za 3-4 razem można zacząć mówić o
>> uciążliwości lub stwierdzić, że sprzedawca nie był w stanie usunąć
>> niezgodności, ale ponownie, nie powoduje to automatycznie jakiegoś nakazu
>> wymiany.
> i nieprawda, bo wybor opcji wymiana na nowy/naprawa nalezy do nabywcy, a nie do
> sprzedawcy. Oczywiscie jesli powolujemy sie na niezgodnosc towaru z umowa.
Dokładnie w tym samym ustępie gdzie mowa o tym o czym wyżej napisałeś jest
podstawa do odmowy sprzedawcy załatwienia reklamacji drogą wymiany.
--
Marcin
-
12. Data: 2007-03-12 22:46:38
Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 12.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
> bawić dalej - komputer kupiony 2 lutego, do dziś go nie mam, straciłem
> na tym conajmniej kilka okazji (przez co trochę czuję się teraz
> jak oszust bo naobiecywałem, że wykonam zlecenia, a ich wykonać
A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie jesteś
konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.
--
Marcin
-
13. Data: 2007-03-12 23:44:16
Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
wiadomości news:er1hc4-j6m.ln1@ziutka.router...
> A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie
> jesteś konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.
* Nie kupiłem go do działalności zawodowej. Dlatego napisałem, że
"naobiecywałem". Są jeszcze poza pracą rzeczy, które mogą być wyjątkowo
ważne - naprawdę! ;) :)
ZDrawim.
-
14. Data: 2007-03-13 00:16:54
Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 12.03.2007 hefalump <h...@T...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
> wiadomości news:er1hc4-j6m.ln1@ziutka.router...
>
>> A to kupiłeś tego laptopa do działalności zawodowej? To w ogóle nie
>> jesteś konsumentem i nie powinieneś był reklamować z tyt. niezgodności.
>
> * Nie kupiłem go do działalności zawodowej. Dlatego napisałem, że
> "naobiecywałem". Są jeszcze poza pracą rzeczy, które mogą być wyjątkowo
> ważne - naprawdę! ;) :)
Rozumiem, nie mniej do czynności niezawodowych dość rzadko stosuje się
określenia typu "zlecenie" :) Nb. jakby to było jednak do celów
zawodowych (poniekąd po ptokach) to o ile nie wyłączono rękojmi to jest
ona akurat w omawianym przypadku dużo korzystniejsza od "niezgodności".
A co do wcześniejszej dyskusji: złóż pismo że na podstawie takiej a takiej
odstepujesz od umowy sprzedaży z powodu nadmiernej uciążliwości związanej
z załatwieniem tej reklamacji. Zaznacz, że mimo n-napraw towar jest ciągle
niezgodny z umową (usterka nieusunięta). Podaj nr konta na jaki mają Ci
przesłać pieniądze i jakiś rozsądny termin w którym mają tego dokonać
(powiedzmy 7-14 dni).
--
Marcin
-
15. Data: 2007-03-13 08:58:01
Temat: Re: 3 reklamacja miesięcznego notebooka
Od: "hefalump" <h...@T...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
wiadomości news:m47hc4-flm.ln1@ziutka.router...
> A co do wcześniejszej dyskusji: złóż pismo że na podstawie takiej a
> takiej odstepujesz od umowy sprzedaży z powodu nadmiernej uciążliwości
> związanej z załatwieniem tej reklamacji. Zaznacz, że mimo n-napraw
> towar jest ciągle niezgodny z umową (usterka nieusunięta). Podaj nr
> konta na jaki mają Ci przesłać pieniądze i jakiś rozsądny termin w
> którym mają tego dokonać (powiedzmy 7-14 dni).
* Wczoraj złożyłem pismo z propozycją rozwiązania umowy lub wymiany
na model innej firmy - zobaczymy jak będzie reakcja.
Serdecznie dziękuję za pomoc wszystkim pomocnym :-)
ZDrawim.