  • 1. Data: 2008-04-01 17:20:46
    Temat: 3-miesieczne przeszkolenie wojskowe, a praca?
    Od: "Mario" <p...@p...fm>

    Witam

    zostałem powołany na 3 miesiace do wojska.
    Aktualnie pracuję , wiem że w tym czasie szef nie może mnie zwolnic i musi
    po powrocie przyjąć.
    Pytanie moje dotyczy kasy :) - standardowo bede dostawał jakiś tam żołd.
    Cy oprócz tego dostane chociaż jakąś częśc z mojej standardowej pensji którą
    teraz otrzymuję?

  • 2. Data: 2008-04-01 19:01:32
    Temat: Re: 3-miesieczne przeszkolenie wojskowe, a praca?
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    > Cy oprócz tego dostane chociaż jakąś częśc z mojej standardowej pensji którą
    > teraz otrzymuję?

    z jakiej to racji ?

    w czasie 3 miesięcy nie pracujesz więc jak chcesz dostać jakąkolwiek
    część swojej pensji ?

    za co chcesz to wynagrodzenie ?

  • 3. Data: 2008-04-01 19:12:52
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    piotrliwszic pisze:

    > z jakiej to racji ?
    >
    > w czasie 3 miesięcy nie pracujesz więc jak chcesz dostać jakąkolwiek
    > część swojej pensji ?
    >
    > za co chcesz to wynagrodzenie ?

    To wybacz, że spytam, ale kto wtedy opłata mieszkanie i media? I za co?
    Czy żołd to pokrywa?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 4. Data: 2008-04-01 21:10:30
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    > To wybacz, że spytam, ale kto wtedy opłata mieszkanie i media?

    ale dlaczego ma płacić pracodawca, jeśli to Twoje prywatne opłaty ?

    mogłeś sobie odłożyć to co zarobiłeś ?

    > Czy żołd to pokrywa?

    wątpię

    Art. 301. [Szczególne uprawnienia żołnierzy]
    § 1. Szczególne uprawnienia związane ze stosunkiem pracy osób
    powołanych do
    czynnej służby wojskowej i zwolnionych z tej służby normują przepisy o
    powszechnym
    obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz przepisy o służbie
    wojskowej
    żołnierzy zawodowych.
    § 2. Okres czynnej służby wojskowej wlicza się do okresu zatrudnienia
    w zakresie
    i na zasadach przewidzianych w przepisach, o których mowa w § 1.

  • 5. Data: 2008-04-02 12:11:18
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > To wybacz, że spytam, ale kto wtedy opłata mieszkanie i media?

    ale dlaczego ma płacić pracodawca, jeśli to Twoje prywatne opłaty ?
    mogłeś sobie odłożyć to co zarobiłeś ?

    Dlaczego pracodawca? Niech płaci ten z czyjej winy jest pozbawiony środków
    do życia, czyli wojsko. Jak ich nie stać niech sobie biorą kogos innego. A
    tekst że mógł sobie odłożyc, to już zwykła kpina...

    Pozdro Przemek