-
1. Data: 2007-09-28 13:08:07
Temat: 3 krotna naprawa tego samego
Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>
Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
gotówki?
-
2. Data: 2007-09-28 13:53:12
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: "Robert J." <r...@w...pl>
> Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
> urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
> gotówki?
Nie. Tzn. żądać masz prawo, ale raczej nic nie wskórasz ;-).
-
3. Data: 2007-09-28 14:02:36
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: "K." <k...@o...pl>
> Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
> urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
> gotówki?
A skąd grupowicze mają wiedzieć co masz napisane w gwarancji?
K.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2007-09-28 16:44:45
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl>
K. pisze:
>> Czy w przypadku gdy trzeci raz zepsuje mi sie ta sama część jakimś
>> urządzeniu będącym na gwarancji mam prawo zwrócić towar i żądać zwrotu
>> gotówki?
>
> A skąd grupowicze mają wiedzieć co masz napisane w gwarancji?
>
> K.
>
>
Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa
miedzy mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop
większość czasu spędza w serwisie niż u mnie w domu.
p,M
-
5. Data: 2007-09-28 17:00:13
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:fdjb1u$8vi$1@inews.gazeta.pl Marcin Wójcik
<w...@g...pl> pisze:
> Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa miedzy
> mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop większość czasu
> spędza w serwisie niż u mnie w domu.
I regulują, tylko nie wiadomo czy mają zastosowanie do twojego przypadku, bo
nie podajesz potrzebnych szczegółów i okoliczności dokonania zakupu, mnie
zaś się nie chce ich domyślać ani o nie dopytywać.
W każdym razie zajrzyj sobie do Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
konsumenckiej.
--
Jotte
-
6. Data: 2007-09-28 20:13:43
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>
Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości
news:fdjbv0$utm$1@news.dialog.net.pl...
>W wiadomości news:fdjb1u$8vi$1@inews.gazeta.pl Marcin Wójcik
> <w...@g...pl> pisze:
>
>> Miałem nadzieję że jakieś odgórne przepisy to regulują a nie umowa miedzy
>> mną a sprzedawcą. Lipa trochę bo efekt jest taki że laptop większość
>> czasu spędza w serwisie niż u mnie w domu.
> I regulują, tylko nie wiadomo czy mają zastosowanie do twojego przypadku,
> bo nie podajesz potrzebnych szczegółów i okoliczności dokonania zakupu,
> mnie zaś się nie chce ich domyślać ani o nie dopytywać.
> W każdym razie zajrzyj sobie do Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
> konsumenckiej.
>
> --
> Jotte
człowieku naucz się czytać - pytający napisał, że reklamował z gwarancji, a
zatem chodzi o dokumenty wystawiony przez gwaranta, najczęściej producenta;
gwarancję reguluje umowa gwarancyjna dołączona przez producenta do produktu,
a ustawa o ktorej piszesz reguluje tę kwestię ogólnikowo w ostatnich
artykułach i nic poza tym; gdyby składał roszczenie do sprzedawcy z tytułu
niezgodności towaru z umowa, to zapewne miałbyś rację; ale znowu nie
trafiłeś, bo nie czytasz pytania uważnie
pzdr
k
-
7. Data: 2007-09-28 20:23:25
Temat: Re: 3 krotna naprawa tego samego
Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
W wiadomości news:fdjnj5$lqf$1@nemesis.news.tpi.pl krzysiek
<k...@p...onet.pl> pisze:
> człowieku naucz się czytać - pytający napisał, że reklamował z
> gwarancji
[cut]
A nie musiał.
Idź, chłopino, i wróć jak się nauczysz czytać ze zrozumieniem.
Naucz się też właściwie postować i skonfiguruj prawidłowo czytnik - już ci
to zalecałem. Za trudne dla ciebie, nie wyrabiasz się, czy jak? Jeśli tak to
poproś, pomogę.
--
Jotte