  • 1. Data: 2006-11-26 22:36:26
    Temat: 25,26 grudnia wolne - odpracowywanie
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    witam,

    wg KP jesli w jednym tygodniu sa 2 dni swiateczne, to jeden trzeba
    odpracowac. ta regula miala ulec zmianie, ale nie wiem czy juz sie
    zmienilo czy nie?

    czyli chodzi o to, czy za najblizsze swieta (25 i 26 grudnia) trzeba
    bedzie jeden dzien odrabiac czy nie?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 2. Data: 2006-11-27 06:29:33
    Temat: Re: 25,26 grudnia wolne - odpracowywanie
    Od: "Pawel Ubysz" <p...@W...pl>

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    w wiadomosci news:5k5km2h54gll798d2kuumvmg8fovf6h0da@4ax.com...
> [...]
    | zmienilo czy nie?
    |
    | czyli chodzi o to, czy za najblizsze swieta (25 i 26 grudnia) trzeba

    30 listopada wchodzi w zycie poprawka do kodeksu pracy usuwajaca z niego
    zapis o tym ze jezeli w tygodniu pracy sa 2 dni swiateczne to jeden trzeba
    odpracowac.
    Tak wiec stan na dzien dzisiejszy - tak , trzeba odpracowac. Od piatku juz
    nie:-))

  • 3. Data: 2006-11-27 10:41:58
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Pawel Ubysz napisał(a) :
> [...]
    > odpracowac.
    > Tak wiec stan na dzien dzisiejszy - tak , trzeba odpracowac. Od piatku juz

    Na pewno? Nr ustawy?
    Znalazłem tylko informację, że 8 listopada poprawką miał się
    zająć Sejm. Nie wiem czy się zajął. Inny serwis pisze
    "... 30 listopada 2006 weszła w życie ustawa"
    ^^^^^^
    Prorok jaki czy co? Może wehikuł czasu ma?

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !!! Uwaga: na Onet czasem listy nie dochodzą !!!

  • 4. Data: 2006-11-27 11:23:43
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ekefci$8bl$1@opal.futuro.pl...
    | Witam

    | Na pewno? Nr ustawy?

    http://orka.sejm.gov.pl/proc5.nsf/ustawy/863_u.htm

    Senat nie wniósł poprawek.

    Prezydent ustawę z 18 10 2006 podpisał 24 listopada.

  • 5. Data: 2006-11-27 15:27:12
    Od: Cyb <c...@p...niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>

    On Mon, 27 Nov 2006 12:23:43 +0100, Paweł Ubysz <p...@W...pl>
    wrote:

    >http://orka.sejm.gov.pl/proc5.nsf/ustawy/863_u.htm
    >Senat nie wniósł poprawek.
    >Prezydent ustawę z 18 10 2006 podpisał 24 listopada.

    poniewaz nie jestem biegly w prawie - znaczy sie ze nie trzeba bedzie
    odpracowywac jednego dnia za 25 i 26 grudnia i jets to juz
    usankcjonowane?

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2006-11-27 18:07:16
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cyb wrote:

    > poniewaz nie jestem biegly w prawie - znaczy sie ze nie trzeba bedzie
    > odpracowywac jednego dnia za 25 i 26 grudnia i jets to juz
    > usankcjonowane?

    Jeszcze nie. Jeszcze trzeba w porę posłać ustawę do druku w Dzienniku Ustaw.

    Powinni się wyrobić.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2006-11-27 19:18:46
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie. Jeszcze trzeba w porę posłać ustawę do druku w Dzienniku
    > Ustaw.
    >
    > Powinni się wyrobić.

    Odnośnie dni wolnych wchodzi w życie 30.11

  • 8. Data: 2006-11-27 20:07:18
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Maluch wrote:

    > Odnośnie dni wolnych wchodzi w życie 30.11

    Tylko jeśli do tego czasu ustawa zostanie opublikowana.