  • 21. Data: 2005-07-26 11:18:52
    Temat: Re: Prawo-chodnik
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Jolanta Pers wrote:

    > To dzwoni po straż miejską, że coś tam coś tam nie może. Ale jeśli może
    > korzystać z wjazdu sąsiada i nie wiąże się to z żadnymi utrudnieniami, to ja
    > na miejscu straży miejskiej bym się wkurzyła, że mi się głowę zawraca.

    Faktem jest, lepiej niech chlopaki leza z brzuchami do gory, niz zajmuja
    sie jakims problemem obywateli...

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 22. Data: 2005-07-26 11:29:36
    Temat: Re[2]: Prawo-chodnik
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Herbi,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (12:16:29) można przeczytać:

    sorry
    Jak mom to ustawic

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 23. Data: 2005-07-26 11:30:46
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Marcin,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (12:40:40) można przeczytać:

    MŻ> Jego wjazd jest zastawiony.
    MŻ> A jak sąsiad z motyką wyskoczy ze po nie swoim wjeździe?
    MŻ> Albo coś ciężkiego trzeba przwieźć etc, etc...

    MŻ> MZ

    ale ja nie stawiam samochodu na jego wjezdzie
    Zreszta to i tak jest sporadycznie

    --
    Pozdrowienia,
    Klub

  • 24. Data: 2005-07-26 11:32:44
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    k...@p...onet.pl (Klub) napisał(a):

    > Jak mom to ustawic

    Pisanie bez literówek w co drugim słowie, stosowanie interpunkcji? Nie wiem,
    reset mózgu, powrót do podstawówki...

    JoP

  • 25. Data: 2005-07-26 11:35:54
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> napisał(a):

    > Faktem jest, lepiej niech chlopaki leza z brzuchami do gory, niz zajmuja
    > sie jakims problemem obywateli...

    Jak urojonymi, to lepiej żeby leżeli.

    W końcu wątkotwórca nie napisał dotąd, czy te samochody rzeczywiście jakoś
    istotnie przeszkadzają mu we wjeździe na posesję, czy ma aurat takie
    widzimisię, że nie chce obcych samochodów pod domem.

    Może jak wątkodawcy się poprawią zdolności komunikacyjne z -1 na 0 w skali 1-
    10, to się dowiemy czegoś konkretniejszego.

    JoP

  • 26. Data: 2005-07-26 12:13:18
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Jolanta,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (13:35:54) można przeczytać:

> [...]

    JP> Może jak wątkodawcy się poprawią zdolności komunikacyjne z -1 na 0 w skali 1-
    JP> 10, to się dowiemy czegoś konkretniejszego.

    1. przszkadzaja mi, bo to ja jestem odpowiedzialny za pozadek na
    chodniku
    2. Tyle mi zaslaniaja, i jak ktos parkuje na chodniku
    Ja nie moje przejachac wzdluz chodnika z wjazdu 1] na podworko 2]
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
    Droda szybkiego ruchu

    1 ____________________ 2 _________
    | | Chodnik | |
    | | >>>>>> | |
    |______________________ M|___________
    |Podesja o

    Pozdrowienia,
    Klub

  • 27. Data: 2005-07-26 14:45:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał:

    >To dzwoni po straż miejską, że coś tam coś tam nie może. Ale jeśli może
    >to ja na miejscu straży miejskiej bym się wkurzyła, że mi się głowę zawraca.
    A dlaczego sądzisz Waćpanna, że funkcjonariusz SM nie zna PoRD, a w
    szczególności art. 49. 2. Zabrania się postoju w miejscu utrudniającym
    wjazd lub wyjazd w szczególności do i z bramy ?
    Poza tym On nie nie jest od wkurzania się na służbie ;-)

    Artur Golański

  • 28. Data: 2005-07-26 18:23:47
    Temat: Re: Re[2]: Prawo-chodnik
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Klub" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to jest chodnik dla pieszych

    To nic nie zmienia, bowiem chodznik, jak i pobocze należy do pasa drogi.

    > Czy w tej sytuacji ocoby, ktore parkuja popelnia wykroczenie parkujac
    > na chodniku, gdyz nie sa mieszkancami

    Nie, chyba że jest tam jakieś szczególne oznakowanie.

    > Czy ja moge postawic znak /zakaz parkowania, nie dotyczy mieszkancow/

    Ty nie. Administrator drogi tak.

  • 29. Data: 2005-07-26 18:28:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No tak. Ja pisze o tej pierwszej opcji - tak jak znak, tak postaieniwe
    > slupkow przez administratora. Tylko, ze do tego to pewnie trza miec
    > znajomosci albo gruba koperte :]

    Trzeba administratora drogi przekonać, ze to podniesie bezpieczeństwo
    ruchu drogowego. Bo po to są znaki.

  • 30. Data: 2005-07-26 19:11:12
    Od: k...@p...onet.pl (Klub)

    Witaj Artur,

    W Twoim liście datowanym 26 lipca 2005 (16:45:49) można przeczytać:

    Gdzie moge znalezc ten artykul?
    co to jest PoRD?

    --
    Pozdrowienia,