  • 1. Data: 2003-05-28 15:43:40
    Temat: Jakie jest prawo dla pracujących
    Od: "Matejkoo" <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich, mam pytanko pracowałem przez 2.5 roku w firmie
    komputerowej, dzie jak mnie przyjmowali do pracy to najpierw miałem
    podpisaną umowę o czas określony 3 miesiące,potem po tych 3 miesiącach
    nastepna umowa o przdłuzenie o nastepne 3 mc, przy trzecim razie to dostałem
    na czas 1 roku, i zaś po roku jakiś anex do przdłużenia o jeden miesiąc
    dalej i tak dalej.
    Aż wreszcie przyszedł dzień rozstania się z ZPCHR ,zakładem,.
    Jakie ja mam prawa prócz tego ze mam zasiłek dla bezrobotnych.- a czy
    należała mi się jakaś odprawa ??.

  • 2. Data: 2003-05-28 15:45:36
    Temat: Re: Jakie jest prawo dla pracujących
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Matejkoo" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Aż wreszcie przyszedł dzień rozstania się z ZPCHR ,zakładem,.
    > Jakie ja mam prawa prócz tego ze mam zasiłek dla bezrobotnych.- a czy

    Umowa wygasła zgodnie z teminem.
    Nic ci się nie należy.
    Pomijam fakt, czy takie przedłużenie umowy jest zgodne z prawem. Dużo się w
    ostatnim czasie zmieniło.

  • 3. Data: 2003-05-28 15:53:34
    Od: "Matejkoo" <t...@p...onet.pl>

    > Umowa wygasła zgodnie z teminem.
    > Nic ci się nie należy.
    > Pomijam fakt, czy takie przedłużenie umowy jest zgodne z prawem. Dużo się
    > ostatnim czasie zmieniło.
    >
    > Dzięki , mogłem sie tak domyśleć ,ze osoby z grupą inwalicką to tylko są
    po to aby prywaciażowi dać zysk z fundacji tefron czy jakieś tam, a dalej to
    niech sam się troszczy o siebie.

  • 4. Data: 2003-05-28 20:42:32
    Od: Ender <b...@m...one.pl>

    Dnia 2003-05-28 17:45, Użytkownik p...@g...pl napisał :
> [...]
    > Nic ci się nie należy.
    > Pomijam fakt, czy takie przedłużenie umowy jest zgodne z prawem. Dużo się w

    w/g mnie 3 umowa choc byla zawarta na czas okreslony pociągała za sobą
    skutki prawne zawarcia umowty na czas nieokreslony wiec nie mogla
    wygasnać art. 25 KP.

    --
    ___ _ _ ___ ___ ___
    |__ |\ | | | |__ |__| ender (at) mch (dot) one (dot) pl

  • 5. Data: 2003-05-28 23:55:40
    Temat: Re[2]: Jakie jest prawo dla pracujących
    Od: k...@r...pl (KAZ)

    Witam.

    Dnia 28 maja 2003 o godzinie (17:53:34) napisano:

    M> po to aby prywaciażowi dać zysk z fundacji tefron czy jakie? tam, a dalej to
    M> niech sam się troszczy o siebie.

    Nie narzekaj. Osoby bez grupy inwalidzkiej czasem maja duzo gorzej i
    zadnych szans na zatrudnienie, bo do nich zaden fundusz nie doplaci.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    KAZ mailto:k...@r...pl