  • 21. Data: 2005-11-18 22:46:41
    Temat: Re: 18 lat a prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości
    news:437e53bb$1@news.home.net.pl...

    > A gdzie jeśli wolno spytać?
    > Bo ja widzę jedynie coś takiego: "Chodzę do 3 klasy lo i mam od pół
    > roku 18 lat..."

    Faktycznie. A więc oczywiście moje uwagi dotyczące pełnoletniego
    ucznia się do niego odnoszą. Jakoś mi się źle skojarzyło.

  • 22. Data: 2005-11-19 11:15:09
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    wisp1966 wrote:

    > Masz prawa i obowiazki (to PRZEDE WSZYSTKIM)

    gdzie jest napisane, ze obowiązki przede wszystkim

    okreslone w konstytucji,
    > kodeksach i ustwach - ale dopoki ktos (rodzic) cie utrzymuje - nie
    > jestes SAMODZIELNY (masz internet - to go uzyj i sprawdz, CO ZNACZY
    > slowo SAMODZIELNY....).

    Czy to określenie prawne? Bo grupa nazywa sie pl.soc.prawo

    > Dorosly w swietle prawa, to ty moze jestes.... Ale samo twoje pytanie
    > sugeruje, ze (na chlopski rozum) do PRAWDZIWEJ doroslosci jeszcze ci
    > daleko (przepraszam, jesli Cie urazilam).....

    Możesz jaśniej się wyrażać? Mam troche wiecej niz 18 lat ale tez nie
    bardzo wiem, co to jest PRAWDZIWA doroslosc.

    > Jak widac - jestes wystarczajaco dorosly, zeby tu napisac... Czy jestes
    > wystarczajaco dorosly, zeby nauczyc sie szukac pozadanych informacji w
    > internecie, ZANIM NAPISZESZ TUTAJ?? Bo jak na razie dzialasz, jak
    > dziecko: mamo - powiedz, bo mi sie nie chce szukac w encyklopedii...:(

    Ale o co ci konkretnie chodzi? To jest grupa dyskusyjna, po to jest,
    żeby pytać. Bądż łaskaw, skoro posłużyłeś się jakąś encyklopedią,
    wskazać publikację i stronę.

  • 23. Data: 2005-11-19 19:19:53
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Marcin Szawurski <x...@x...pl> napisał(a):

    > Odpowiedź typowego "pedagoga". Moralizatorska i nie na temat.

    Bardzo na temat. Gdyby zachowywał się odpowiedzialnie i jak na dorosłego
    przystało, nie musiałby zawracać prawnikom głowy pierdołami.

    RG

  • 24. Data: 2005-11-20 09:23:52
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Roman G. wrote:

    > Bardzo na temat. Gdyby zachowywał się odpowiedzialnie i jak na dorosłego
    > przystało, nie musiałby zawracać prawnikom głowy pierdołami.

    To proszę o wykazanie związku z pytaniem tego co powyżej napisałeś z
    JEGO pytaniem (a nie z twoimi wynurzeniami i ocenami).

  • 25. Data: 2005-11-20 17:20:53
    Od: Alianora <a...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > By sprawę uściślić. Wyniki nauki nie są danymi osobowymi, bowiem
    > posiadając informację, że uczeń ma oceny z języka polskiego 1; 1; 3;
    > 30/50; 20/70 i nie posiadając innych danych, to ustalenie jego
    > tożsamości jest tak trudne, ze w praktyce niemożliwe.

    Idac tym tropem: wiedza o twoich przypadlosciach zdrowotnych nie pozwala
    ustalic danych osobowych.

    Co zrobisz, jak sie dowiesz, ze lekarz mo pokazal twoja karte zdrowia?