  • 1. Data: 2010-04-05 13:00:51
    Temat: 12h przed kompuetem
    Od: "milosh" <m...@x...zz>

    Witam
    Mam pytanie dot. przepisow BHP w zwiazku z praca przed komputerem. Czy jest
    gdzies okreslona max ilosc godzin spedzonych w pracy przed monitorem? Czy wg
    przepisow mozna pracowac w systemie 12o godzinnym?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2010-04-05 15:43:23
    Temat: Re: 12h przed kompuetem
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 5 Kwi, 15:00, "milosh" <m...@x...zz> wrote:
> [...]
    > gdzies okreslona max ilosc godzin spedzonych w pracy przed monitorem? Czy wg
    > przepisow mozna pracowac w systemie 12o godzinnym?

    Moze chyba ze to kobieta ciezarna. Ale i tak z tych 12 godzin
    pracownik powinien pracowac tylko 11. 5 minut przerwy na kazda
    przepracowana godzine przed monitorem.

  • 3. Data: 2010-04-05 17:05:57
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    > Moze chyba ze to kobieta ciezarna. Ale i tak z tych 12 godzin
    > pracownik powinien pracowac tylko 11. 5 minut przerwy na kazda
    > przepracowana godzine przed monitorem.

    dla uscislenia- przerwy *od komputera* ktora nie musi byc laczona z
    przerwa 'normalna'

  • 4. Data: 2010-04-05 18:47:59
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > dla uscislenia- przerwy *od komputera* ktora nie musi byc laczona z
    > przerwa 'normalna'

    Przerwa od komputera nie oznacza przerwy w pracy a jedynie od komputera,
    w tym czasie wykonujesz czynnoci nie wymagajace komputera.

  • 5. Data: 2010-04-06 04:19:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zygmunt wrote:

    > Przerwa od komputera nie oznacza przerwy w pracy a jedynie od komputera,
    > w tym czasie wykonujesz czynnoci nie wymagajace komputera.

    np mycia kibla.