  • 11. Data: 2014-03-11 23:41:36
    Temat: Re: 125 tysi cy z otych za mostek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:lfnusg$q9a$5@node2.news.atman.pl...

    > fajnie, ze zgadzas sie z sygnaturka....
    > ;P

    Wywaliłeś tekst, z którym się zgadzam.

  • 12. Data: 2014-03-11 23:46:54
    Temat: Re: 125 tysięcy złotych za mostek
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 23:40, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lfnulk$q9a$2@node2.news.atman.pl...

    > Ta argumentacja jest bez sensu. I urzędnicy, i ci co most zbudowali
    > powinni przestrzegać prawa.

    Oczywiscie ze bez sensu, bo "krzywdzi" urzednikow, ktorzy doprowadzili
    do tego, ze ukarani zostana ci co zostali zmueszni do "wybudowania mostu".

    Tak wiec kare powinni poniesc urzednicy, a wlasciciele "MOSTU" zostac
    zwolnieni z "kary" a dodatkowo przeproszeni przez urzednikow, ktorzy
    wlasnym sumptem naprawiaja szkode - znaczy zajmuja sie mostkiem, zeby
    byl, i to zgodnie z prawem.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 13. Data: 2014-03-11 23:49:26
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 11.03.2014 23:41, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:lfnusg$q9a$5@node2.news.atman.pl...

    > Wywaliłeś tekst, z którym się zgadzam.

    No jak, to nie wyciales tego z czym sie nie zgadzasz?

    Zostawiles taki groch z kapusta i zgodziles sie, a my mamy zgadywac? :>

  • 14. Data: 2014-03-11 23:57:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No jak, to nie wyciales tego z czym sie nie zgadzasz?
    >
    > Zostawiles taki groch z kapusta i zgodziles sie, a my mamy zgadywac? :>

    Popatrz, a jednak wiedziałeś co wywalić ;-)

  • 15. Data: 2014-03-12 02:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wywaliłeś tekst, z którym się zgadzam.

    Nie, Robercie, kolega tylko ironicznie zwrócił uwage na kompozycję posta.

  • 16. Data: 2014-03-12 02:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dokładnie.

    A kto odstraszy urzędników od fuszerki?
    Dlaczego ci biedni ludzie musieli sie sami meczyc z tym wjazdem na posesje?

  • 17. Data: 2014-03-12 16:25:58
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.03.2014 23:40, Robert Tomasik pisze:

    > Ta argumentacja jest bez sensu. I urzędnicy, i ci co most zbudowali
    > powinni przestrzegać prawa.

    To czemu urzędnicy nie dostali 125 00 zł kary?

  • 18. Data: 2014-03-12 16:49:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.03.2014 16:25, Smok Eustachy wrote:

    > To czemu urzędnicy nie dostali 125 00 zł kary?

    Urzednikow sie nie karze.

    Taka prawda.

    Druga prawda - jak urzad ma zaplacic kare to placi z pieniedzy
    podatnikow. To na chuj takie karanie?

  • 19. Data: 2014-03-12 16:52:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To czemu urzędnicy nie dostali 125 00 zł kary?

    A wybudowali jakiś mostek bez pozwolenia?

  • 20. Data: 2014-03-12 16:54:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:XnsA2EEAA62F5BCbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .

    > Nie, Robercie, kolega tylko ironicznie zwrócił uwage na kompozycję posta.

    Nie, ów kolega, to tylko zaśmieca niemerytorycznym postem grupę, bo
    wszyscy - nawet on - wiedzieli, do czego się moja odpowiedź odnosi. Jakby
    nie wiedział, to by nie wywalił tego, o co chodzi.