  • 21. Data: 2020-02-19 13:56:00
    Temat: Re: 11-letnia Zuzia z milionem długu
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 05-02-2020 o 21:28, u2 pisze:
    > https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/10294714/dramat-11
    -letniej-zuzi-z-libiaza-ma-milion-zlotych-dlugu-komo
    rnik-zabral-jej-rente.html

    >     Szymon Krawiec
    >     Autor:Szymon Krawiec
    >
    > Dramat 11-letniej Zuzi z Libiąża. Ma milion złotych długu. Komornik
    > zabrał jej rentę
    >
    > 11-letnia Zuzia ma do spłacenia milion złotych długu. Dzieciństwo
    > spędziła w sklepie przy opuszczonej hurtowni. Teraz wychowuje się z mamą
    > na 20 metrach kwadratowych. Komornik zajął jej rentę po zmarłym tacie.
    > Zuzia ma jedno marzenie - chciałaby mieć rower.

    ciekawie sprawa przedstawiona jest tutaj:
    https://www.absolutio.pl/aktualnosci/11-letnia-zuzia
    -z-libiaza-z-milionem-dlugu-historia-prawdziwa

    jak widać zawinili w większości wszyscy dookoła.
    A konsekwencje ponosi ktoś inny...
    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 22. Data: 2020-02-19 14:59:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    -z-libiaza-z-milionem-dlugu-historia-prawdziwa

    > jak widać zawinili w większości wszyscy dookoła.

    cyrk :

    "Dodatkowo, co również należy podnieść jest to, że komornik wszczynając
    egzekucję do J. Sałaszewskiej i Zuzi Sałaszewskiej najwyraźniej pomylił
    fakt, że w rzeczywistości są dla siebie obcymi osobami, a nie matką i
    córką. Wskazuje na to również to, że komornik nie wskazał w żadnym z
    pism o tym, że Anna K. jest matką Zuzi, a tym samym jej przedstawicielem
    ustawowym. "

  • 23. Data: 2020-02-19 17:47:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >

    >ciekawie sprawa przedstawiona jest tutaj:
    >https://www.absolutio.pl/aktualnosci/11-letnia-zuzi
    a-z-libiaza-z-milionem-dlugu-historia-prawdziwa

    Wydaje mi sie, ze strasznie chaotycznie, ale zawsze cos.

    >jak widać zawinili w większości wszyscy dookoła.
    >A konsekwencje ponosi ktoś inny...

    Jesli dobrze zrozumialem jakies stare dyskusje ... gdyby nawet nikt
    nie zawinil, to i tak by komornik rente bral - tzn gdyby Ultimo tak
    wskazalo, a tego ponoc nie zrobilo.

    Bo mimo "dobrodziejstwa inwentarza", dlug ciagle do splacenia jest.
    Tylko ze nie milion, a tyle ile nieruchomosc warta - zakadam, ze
    kilkaset tys.

    Co wk* - ze jakos mimo bledow sie okazuje, ze nic nie mozna naprawic.
    Sad sie nie poczuwa do uniewaznienia blednych decyzji ?

    Za to ... czy po wszystkim Zuzia zostanie z budynkiem, czy sie okaze,
    ze to budynek z hipoteka do splaty ?

    J.

  • 24. Data: 2020-02-19 17:59:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.02.2020 o 17:47, J.F. pisze:
    > Wydaje mi sie, ze strasznie chaotycznie, ale zawsze cos.

    bardzo przejrzyście i jasno przedstawiona sprawa