  • 21. Data: 2007-04-20 20:49:26
    Temat: Re: 10 dniowy zwrot? pytanie
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ale wtedy transakcji nie dokonuje się w sklepie tylko ze sklepem.

    "Witam, zakupiłem dysk 250GB ze sklepem sferis"

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 22. Data: 2007-04-20 22:05:56
    Temat: Re: 10 dniowy zwrot? pytanie [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:q4jnf4-ku7.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nie tyle "wyznawcę" ile mam doświadczenie i z linuxem, i z wingrozą. I z
    > wingrozą ciągle są jakieś problemy - choćby pitolenie o rejestrację po
    > drobnej zmianie konfiguracji.
    Rejestrację? Chyba chodzi ci o aktywację?
    A co to jest "drobna zmiana konfiguracji"? Bo ja nawet po zmianie MB (na
    inny model tej samej firmy) nie musiałem tego robić.
    Tak czy inaczej to już polityka licencyjna (fakt, że durna), a nie kwestia
    inżynieryjna.

    > SuSE 10.0 ładnie działa na AMD K6 III/350.
    Może i tak, no i co z tego? Przecież nie o to chodzi aby system działał na
    wykopaliskach, ale o to by umiał korzystać z nowoczesnych rozwiązań.

    > Raczej lepiej.
    Nie, jesteś w błędzie wynikającym być może z braku rozleglejszego
    doświadczenia.
    Sprzęt to nie tylko PCpuszka z MB, HDD itd, ale (a może głównie) peryferia -
    np. skanery, naświetlarki, plotery, tablety, wszystko z różnymi
    interfejsami itp. Popróbuj takie urządzenia uruchomić pod wyznawanym przez
    ciebie systemem, a przekonasz się o czym mówię.

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-04-23 01:00:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 20 kwietnia 2007 12:18
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f0a0gc$va8$1@news.dialog.net.pl>):

    > Natomiast moja ocena danego rozwiązania wynika z praktyki zawodowej i przy
    > niej pozostanę.

    No cóż, jak widać, Twoja praktyka zawodowa komputerowa jest równie żenująco
    niska jak Twoja praktyka zawodowa nauczycielska...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 24. Data: 2007-04-23 01:01:40
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]
    wasz znak: <f0a0gc$va8$1@news.dialog.net.pl>):

    > Natomiast moja ocena danego rozwiązania wynika z praktyki zawodowej i przy

    No cóż, jak widać, Twoja praktyka zawodowa komputerowa jest równie żenująca

  • 25. Data: 2007-04-23 09:37:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f0h0hl$hp5$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > No cóż, jak widać, Twoja praktyka zawodowa komputerowa jest równie
    > żenująca jak Twoja praktyka zawodowa nauczycielska...
    Nie wiem, jak ci odpowiedzieć delikatnie...
    A co tam, powiem szczerze - lekceważę twoje opinie, bo nie uważam abyś był
    mądry.

    --
    Jotte