  • 51. Data: 2009-04-04 07:13:36
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 02:36
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@z...router>):

    > Próbowałeś kiedykolwiek?

    Musiałbym wstydu nie mieć. Za to próbowałem walczyć z basenem, który pobiera
    opłaty za niewykonane usługi. Nic z tego. Jedno co osiągnąłem, to że kartkę
    powiesili.

    --
    Tristan

  • 52. Data: 2010-04-25 10:48:47
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam pewien problem... mianowicie kupilem w sklepie internetowym projektor.
    > Wybieralem go przez miesiac, czytajac wszelkie parametry, recenzje itp.,
    > jednak okazalo sie ze projektor nie pasuje do warunkow w jakich mial
    > pracowac. Chcialem skorzystac z prawa do zwrotu w ciagu 10 dni, jednak
    > sprzedawca powiedzial, ze prawo to obowiazuje tylko i wylacznie kiedy
    > sprzet jest w stanie nienaruszonym, a ze projektor uruchomilem, to nie
    > jest nienaruszony... jak to sie ma do ustawy? Mam prawo go zwrocic czy
> [...]

    W roli wyjasnienia - zwrot zakonczyl sie powodzeniem po ukazaniu
    odpowiednich paragrafow. Sprzedawca nie byl zbyt zadowolony, ale problemow
    wielkich nie robil.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 53. Data: 2010-04-25 14:30:06
    Od: r...@p...onet.pl

    > A firmy niech nie sprzedają wysyłkowo ;-)
    >
    > Większość znajomych wolała by kupić normalnie w sklepie. I ja też
    > co mogę to kupuję - nie patrzę że jest parę złotych drożej. Ale
    > pewnych rzeczy po prostu się nie da, bo nie ma takiego wyboru, albo
    > w ogóle nic nie ma. Chciałem ostatnio kupić sobie latarkę - porządnej
    > diodowej nie widziałem nigdzie - został tylko zakup wysyłkowy
    > (lub wyjazd do innego miasta).

    Dokładnie.
    Każdy woli tradycyjne sklepy, w których można obejrzeć i sprawdzić towar.
    Niestety, jeśli towar jakiś nietypowy, to często najbliższy taki sklep się
    mieści np 300-400 km od miejsca zamieszkania, co gorsza niektore sklepy
    internetowe i sprzedawcy z allegro podają informację "Tylko wysyłka, nie ma
    możliwości odbioru osobistego" :(

  • 54. Data: 2010-04-25 14:32:10
    Od: r...@p...onet.pl

    A są i towary które trzeba kupować w zagranicznych sklepach internetowych, bo
    są niedostępne w kraju...
    To dopiero jest ryzyko, tymbardziej że tam obowiązuje tylko przedpłata.