  • 41. Data: 2009-04-03 12:35:32
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:pabha6-2mt.ln1@ziutka.router...
> [...]

    I co w związku z tym?
    Przecież nikt nie mówi, że wszystkie sklepy stacjonarne przestrzegają prawa.

    >Ciekawe gdzie se
    >
    > To egzekwuj to zobaczenie. Masz takie prawo. IH pomoże.

    Właśnie.

  • 42. Data: 2009-04-03 13:10:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Miecio napisał(a):

    > Ja to rozumiem, ale nie o to chodzi w mojej odpowiedzi.

    Acha, więc proszę, napisz tak, żeby było wiadomo o co chodzi ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 43. Data: 2009-04-03 15:57:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 14:16
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <p...@z...router>):

    > To egzekwuj to zobaczenie.

    Hehehehe, już to widzę... pół roku się nie mogłem doprosić sprzedawcy, żeby
    prezenter za 60zł pozwolił wypróbować. I w sumie się nie dziwię. Zapakowane
    hermetycznie, jak wypróbuję a nie kupię, to gość jest 60zł w plecy, ew.
    mniej, jak uda mu się takie rozpakowane komuś jednak opchnąć. I znów,
    nienawidząc jakiegoś sprzedawcy, wpadamy do sklepu bandą z osiedla i se
    połowę towaru rozpakowujemy a potem żegnamy się czule... Durne prawo.

    > Masz takie prawo. IH pomoże.

    Hihihihi... Już widzę, jak IH leci ze mną do sklepu, żeby rozpakowywać coś.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2009-04-03 16:22:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 14:35
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr4vrk$49r$1@news.onet.pl>):

    > I co w związku z tym?
    > Przecież nikt nie mówi, że wszystkie sklepy stacjonarne przestrzegają
    > prawa.

    A co, prawo im nakazuje zawieźć do ciebie do domu i tam dać przetestować?

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2009-04-03 16:28:21
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tristan pisze:

    > A co, prawo im nakazuje zawieźć do ciebie do domu i tam dać przetestować?

    W Szwecji tak jest, że 10 dni możesz sprzęt używać a jak Ci się przestanie
    podobać to oddajesz bez problemów.

    --
    animka

  • 46. Data: 2009-04-03 16:54:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 18:28
    (autor animka
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr55d5$ahm$1@node1.news.atman.pl>):

    > W Szwecji tak jest, że 10 dni możesz sprzęt używać a jak Ci się przestanie
    > podobać to oddajesz bez problemów.

    No socjalistyczne państwa tak mają. W sumie jako socjalista powinienem to
    nawet popierać. Z drugiej strony, postrzegam socjalizm jako pomaganie i
    owszem, ale niekoniecznie taką metodą.

    --
    Tristan

  • 47. Data: 2009-04-03 17:50:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:

    > No socjalistyczne państwa tak mają.

    w stanach możesz oddać do 90 dni.
    Jak zwrócisz po 90 dniach to zwykle nie dostaniesz kasy, ale kartę
    prepaid do wydania w sklepie.
    To jest dopiero socjalizm.

  • 48. Data: 2009-04-03 18:03:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 03 kwiecień 2009 19:50
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr5i9p$ldo$1@inews.gazeta.pl>):
    > w stanach możesz oddać do 90 dni.

    Prawnie? Czy z dobrej woli danego targowiska? Bo z dobrej woli to tak można
    zrobić i w MM i Realu (przetestowałem) w Polsce i pewnie w wielu innych.
    Ale póki jest to z dobrej woli, to opiera się nierozsądnemu wykorzystywaniu
    sprzedawcy. A jak jest narzucone prawnie, to jest do rzyci.

    --
    Tristan

  • 49. Data: 2009-04-04 00:36:44
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    > Hihihihi... Już widzę, jak IH leci ze mną do sklepu, żeby rozpakowywać coś.

    Próbowałeś kiedykolwiek?

    --
    Marcin

  • 50. Data: 2009-04-04 07:12:38
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 02:36
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@z...router>):

    Musiałbym wstydu nie mieć.