  • 11. Data: 2007-04-16 20:20:44
    Temat: Re:
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Robert L napisał(a):

    > A nie lepiej po prostu zaplacic dlug kolesia?
    Mysle, ze nikt nie lubi splacac nieswoich dlugow.

    --
    Reseller
    GG:1794

  • 12. Data: 2007-04-16 20:22:10
    Temat: Re: "Lewe" zaswiadczenie o zatrudnieniu i telefon kom...
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Niech odpisze, ze tenze juz u niego nie pracuje i czeka dalej ... po
    > cholere w ogóle wchodził w fałszerstwo ?

    A o to moge go zapytac. Na razie prosil mnie, zebym podpytal na grupie
    co moze z tym zrobic.
    Z tego co wiem chcial pomoc koledze.

    --
    Reseller
    GG:1794

  • 13. Data: 2007-04-16 21:00:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Poświadczenie nieprawdy to przestępstwo.

    Zależy przez kogo. W tym wypadku nie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 14. Data: 2007-04-16 21:02:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Reseller napisał(a):

    > Co ten moj kumpel powinien teraz zrobic? Napisac do komornika, ze ten juz u
    > niego nie pracuje?

    To właśnie powinien zrobić. Komornik może zając wynagrodzenie tylko o
    pracodawcy dłużnika.

    > Jakie mu groza konsekwencje za poswiadczenie nieprawdy?

    Skoro napisze że dłużnik u niego pracuje, to napiszę prawdę.

    --

    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-04-16 21:03:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Zależy przez kogo. W tym wypadku nie.

    Żartujesz. No przyznaj się, że żartujesz :-)

  • 16. Data: 2007-04-16 21:04:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pawel napisał(a):

    > Czyli po raz kolejny poswiadczyc nieprawde?

    przecież to że u niego nie pracuje to akurat prawda.
    Pominąć tylko słowo "już" :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 17. Data: 2007-04-16 21:08:24
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Witam,

    > przecież to że u niego nie pracuje to akurat prawda.
    > Pominąć tylko słowo "już" :)

    Dokladnie tak ;-).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel

  • 18. Data: 2007-04-16 21:08:29
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zależy przez kogo. W tym wypadku nie.

    Widze, ze kolega konkretny. Moze rozwiniesz swoja mysl i sprecyzujesz co
    miales na mysli. Wiec jakie konsekwencje i co powinien teraz zrobic?

    --
    Reseller
    GG:1794

  • 19. Data: 2007-04-16 21:28:00
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Johnson napisał(a):

    > To właśnie powinien zrobić. Komornik może zając wynagrodzenie tylko o
    > pracodawcy dłużnika.

    > Skoro napisze że dłużnik u niego pracuje, to napiszę prawdę.

    No to musze mu to przekazac i niech tej wersji sie trzyma :-)
    Dzieki

    --
    Reseller
    GG:1794

  • 20. Data: 2007-04-16 22:30:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No to musze mu to przekazac i niech tej wersji sie trzyma :-)

    I niech od razu myśli, co powiedziec konktroli z urzędu skarbowego oraz
    ZUSowi na pytanie, gdzie są składki ;->