  • 1. Data: 2007-05-18 08:00:01
    Temat: Pytanie o ZUS przy rejestracji firmy
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Daję przykład:

    Jestem zatrudniona w firmie X.
    Firma X opłaca mi składki do ZUSu
    Nie zamierzam rezygnować z pracy w firmie X

    Natomiast ja jestem w trakcje rejestracji właśniej firmy.

    Jakie dokumenty/ wnioski muszę złożyć do ZUSu jeśli przez
    pracę w firmie X będę mieć opłacone składki??

    Firma którą zakładam będzie jednoosobowa wiec nikogo nie muszę zgłaszać
    prócz siebie.

  • 2. Data: 2007-05-18 08:04:23
    Temat: Re: Pytanie o ZUS przy rejestracji firmy
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2007 10:00:01 +0200, Iwo26 napisał(a):

> [...]
    >
    > Jakie dokumenty/ wnioski muszę złożyć do ZUSu jeśli przez
    > pracę w firmie X będę mieć opłacone składki??

    Wczorajszy wątek "Rejestracja ZUS" z pl.soc.prawo.podatki