  • 1. Data: 2005-11-19 14:18:58
    Temat: Pytanie na temat grzywny
    Od: "Dyziok" <d...@t...pl>

    Witam
    gdzie znajdę przepisy dotyczące grzywny? Konkretnie chodzi mi o coś takiego:
    w mojej sprawie wydano wyrok, który mimo wniesienia apelacji uprawomocnił
    się. Składam teraz zażalenie, ale jednocześnie jestem zmuszony do zapłacenia
    grzywny. I teraz, wpłacam pieniądze, sąd rozpatruje zażalenie, potem
    apelację i uniewinnia mnie. W jaki sposób odzyskać pieniądze, wpłacone na
    poczet kaucji?

    Pozdrawiam
    Dyziok

  • 2. Data: 2005-11-22 19:41:59
    Temat: Re: Pytanie na temat grzywny
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    jak sie nie uprawomocnił to nie było podstaw do zapłacenia grzywny, wg.
    mnie.