  • 1. Data: 2008-04-14 12:00:18
    Temat: Punkty Karne a odmowa przyjęcia mandatu
    Od: "Aman" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam pytanie , czy gdy odmawiam przyjęcia mandatu i proszę o skierowaie sprawy do
    Sądu Grodzkiego to wtedy nie dostaję punktów karnych? Czy dopiero Sąd nakłada
    na mnie grzywne i punkty karne ?

    Pozdrawiam

    Aman

  • 2. Data: 2008-04-14 12:13:15
    Temat: Re: Punkty Karne a odmowa przyjęcia mandatu
    Od: "|<onrad" <b...@g...com>

    Aman pisze:
> [...]
    > sprawy do Sądu Grodzkiego to wtedy nie dostaję punktów karnych? Czy
    > dopiero Sąd nakłada na mnie grzywne i punkty karne ?

    dopiero sąd

    --
    body {
    name: '|<onrad Karpieszu>|';

  • 3. Data: 2008-04-14 16:24:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aman" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie , czy gdy odmawiam przyjęcia mandatu i proszę o skierowaie
    > sprawy do Sądu Grodzkiego to wtedy nie dostaję punktów karnych? Czy
    > dopiero Sąd nakłada na mnie grzywne i punkty karne ?

    Punkty są niejako zwieszone. Czyli są odnotowane, ale nie liczą się do
    sumy. Po uprawomocnieniu się wyroku są "odwieszane". Wówczas, jeżeli
    przekroczysz limit wysyłane jest wezwanie do złożenia prawa jazdy.

  • 4. Data: 2008-04-14 17:21:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w <news:fu012c$1c8$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

> [...]

    > sumy. Po uprawomocnieniu się wyroku są "odwieszane". Wówczas, jeżeli
    > przekroczysz limit wysyłane jest wezwanie do złożenia prawa jazdy.

    Ale to zależy od "stażu" kierowcy.

    Dla "młodziaków" (do 1 roku) punkty >20 i cofnięcie uprawnień, dla reszty
    punkty >24, kontrolne sprawdzenie kwalifikacji, a dopiero po negatywnym
    wyniku decyzja o cofnięciu uprawnień

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-04-14 18:59:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

> [...]
    > sumy. Po uprawomocnieniu się wyroku są "odwieszane". Wówczas, jeżeli
    > przekroczysz limit wysyłane jest wezwanie do złożenia prawa jazdy.

    Dodaj, że liczy się data popełnienia wykroczenia a nie wyroku. Więc jeśli
    ktoś liczy na "pośliuzg" to się myli.

    --
    Pzdr
    Leszek