  • 1. Data: 2007-05-22 21:04:18
    Temat: Publikacja nagrania w Internecie - dozwolona?
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

    Mam nagranie rozmowy, ktora prowadzilem z druga osoba i osoba ta byla
    poinformowana, ze rozmowa jest nagrywana. Czy moge zamiescic to nagranie w
    Internecie?
    pawel

  • 2. Data: 2007-05-22 21:49:14
    Temat: Re: Publikacja nagrania w Internecie - dozwolona?
    Od: "Monter " <m...@N...gazeta.pl>

    > Mam nagranie rozmowy, ktora prowadzilem z druga osoba i osoba ta byla
    > poinformowana, ze rozmowa jest nagrywana. Czy moge zamiescic to nagranie w
    > Internecie?

    może to sie przyda:
    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,52981,38961
    92.html

    Monter
    www.monterdiy.vel.pl

  • 3. Data: 2007-05-22 23:15:21
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:4d09.000000c5.46535ad1@newsgate.onet.pl,
    pawel <r...@p...onet.pl> typed:

    > Mam nagranie rozmowy, ktora prowadzilem z druga osoba i osoba ta byla
    > poinformowana, ze rozmowa jest nagrywana. Czy moge zamiescic to
    > nagranie w Internecie?
    > pawel

    Nie.

    --
    tbr

  • 4. Data: 2007-05-22 23:21:46
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > Mam nagranie rozmowy, ktora prowadzilem z druga osoba i osoba ta byla
    > poinformowana, ze rozmowa jest nagrywana. Czy moge zamiescic to

    Jeśli ta osoba nie wyraziła zgody na publikację, to nie. Natomiast
    rejestrować głos może bez względu na to czy ta osoba o tym wie albo
    sobie tego nie życzy.

    --
    tbr

  • 5. Data: 2007-05-23 00:31:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tiber napisał:
    > Jeśli ta osoba nie wyraziła zgody na publikację, to nie. Natomiast

    Mylisz się. Może i ile tylko dusza zapragnie.

    > rejestrować głos może bez względu na to czy ta osoba o tym wie albo
    > sobie tego nie życzy.

    A tu masz rację.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2007-05-23 06:43:06
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    In news:f30208$8jn$1@news.onet.pl,
    Arek <a...@e...net> typed:

    > Mylisz się. Może i ile tylko dusza zapragnie.

    No cóż, ja oparłem się na art. 14 prawa prasowego. Także art. 23 kodeksu
    cywilnego wydaje mi się mieć znaczenie.

    --
    tbr

  • 7. Data: 2007-05-23 08:13:45
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Arek pisze:
    > Mylisz się. Może i ile tylko dusza zapragnie.

    Ciebie to powinni dozgodnie w pierdlu trzymać, aż dziw że biegasz po
    świecie i nadal ludzi straszysz.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 8. Data: 2007-05-23 08:21:52
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 23 May 2007 01:21:46 +0200, Tiber napisał(a):

    > Jeśli ta osoba nie wyraziła zgody na publikację, to nie. Natomiast
    > rejestrować głos może bez względu na to czy ta osoba o tym wie albo
    > sobie tego nie życzy.

    Jak najbardziej tak, aczkolwiek art. 23 kc będzie miał zastosowanie tylko
    w przypadkach tam wskazanych (bezprawność, naruszenie).
    Zależy też kim jest ta osoba i o czym mówi. Osoby publiczne - politycy,
    przywódcy partyjni, ex-kandydaci na prezydenta ;-) - muszą znieść więcej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 9. Data: 2007-05-24 14:06:31
    Od: "pawel" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zależy też kim jest ta osoba i o czym mówi. Osoby publiczne - politycy,
    > przywódcy partyjni, ex-kandydaci na prezydenta ;-) - muszą znieść więcej.

    Chodzi o osobe publiczna. Przyjmijmy, ze to byla rozmowa miedzy prezydentem
    miasta, a jego podwladnym. Prezydent byl poinformowany ustnie, ze rozmowa jest
    nagrywana, nie zaprotestowal i przez caly czas rozmowy na stole lezal wlaczony
    dyktafon. Malo tego, prezydent ze swej strony takze nagrywal te rozmowe na swoj
    dyktafon, o czym -na samym wstepie rozmowy- poinformowal podwladnego. Tak ze
    obaj rozmowcy byli doskonale poinformowani o wzajemnym nagrywaniu rozmowy i
    zaden z nich nie zaprotestowal. Wiec jak ostatecznie, podwladny moze bez
    konsekwencji prawnych to nagranie umiescic w Internecie czy nie moze?

  • 10. Data: 2007-05-24 14:14:53
    Od: M <n...@n...cry>

    Sebcio napisał(a):
    > Ciebie to powinni dozgodnie w pierdlu trzymać, aż dziw że biegasz po
    > świecie i nadal ludzi straszysz.

    Ciebie to powinni dozgodnie w czubkach trzymać, aż dziw że biegasz po
    świecie i nadal ludzi straszysz wypisując w necie bzdury bez
    poszanowania prawa.

    --
    pzdr