  • 1. Data: 2011-10-08 06:26:28
    Temat: Przyczepa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam.
    Szybkie pytanie: Czy kierowca może prowadzić samochód osobowy + przyczepa 3 m (2
    osiowa) mając tylko kat. B (pomijamy masę 3,5 t).

  • 2. Data: 2011-10-08 11:10:15
    Temat: Re: Przyczepa
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    Bardzo szybka odpowiedź: <http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_jazdy>.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-10-08 15:27:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Bardzo szybka odpowiedź: <http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_jazdy>.

    I rownie niewiarygodne zrodlo....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-10-08 16:37:31
    Od: Maciej Ja <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.10.2011 08:26, qwerty pisze:
    > Witam.
    > Szybkie pytanie: Czy kierowca może prowadzić samochód osobowy +
    > przyczepa 3 m (2 osiowa) mając tylko kat. B (pomijamy masę 3,5 t).
    dlugosc przyczepy oraz ilosc osi nie maja znaczenia. wazna jest tylko masa.

  • 5. Data: 2011-10-08 16:48:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-10-08 08:26, qwerty pisze:
    > Witam.
    > Szybkie pytanie: Czy kierowca może prowadzić samochód osobowy +
    > przyczepa 3 m (2 osiowa) mając tylko kat. B (pomijamy masę 3,5 t).

    Mając kategorię B można prowadzić zespół pojazdów o sumie dopuszczalnych
    mas całkowitych holownika i przyczepy do 3.5t.
    Albo holownik do 3.5t z przyczepą lekką (do 750kg).

    Ilość osi i rzeczywista masa nie ma znaczenia.
    Zresztą przyczepa o której mówisz zapewne ma jedną oś zespoloną.
    Dwuosiowa to dopiero taka:
    http://www.cynkomet.pl/zdjecia/s/1185351451-169%2001
    6.jpg

  • 6. Data: 2011-10-08 16:55:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Ja" napisał w wiadomości grup
    > dlugosc przyczepy oraz ilosc osi nie maja znaczenia. wazna jest tylko masa.

    Czyli wygrałem zakład. :)

  • 7. Data: 2011-10-08 21:30:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-08 15:27:16 +0000, "SDD" <s...@t...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > I rownie niewiarygodne zrodlo....

    Możesz zażądać zwrotu wpłaconych sum swemu tutorowi.

    --
    Bydlę