  • 1. Data: 2004-01-10 12:17:16
    Temat: Przesyłanie nasion
    Od: "SinusX" <(nospam)sinusx@wp.pl>

    Witam
    Czy przesyłanie nasion roslin do Polski wymagan zezwolen kwaratanny itp.
    Rosliny oczywiscie nie chronione, do uzytku domowego (mala ilosc).

  • 2. Data: 2004-01-10 14:37:19
    Temat: Re: Przesyłanie nasion
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SinusX" <(nospam)sinusx@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy przesyłanie nasion roslin do Polski wymagan zezwolen kwaratanny itp.
    > Rosliny oczywiscie nie chronione, do uzytku domowego (mala ilosc).

    Mam nadzieję że nie chodzi o nasiona Cannabis Indica :-)

  • 3. Data: 2004-01-10 14:37:32
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Czy przesyłanie nasion roslin do Polski wymagan zezwolen kwaratanny itp.
    > Rosliny oczywiscie nie chronione, do uzytku domowego (mala ilosc).

    Lepiej sie przyznaj co to za ziolka chcesz hodowac dla uzytku domowego!
    :-))))
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 4. Data: 2004-01-10 17:42:59
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Rodrig von Falkenstein" kemenangan <10 sty 2004> menyalin :

    > Mam nadzieję że nie chodzi o nasiona Cannabis Indica :-)

    Hehhee, pomyslalem o tym samym.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 5. Data: 2004-01-10 19:52:41
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Czy przesyłanie nasion roslin do Polski wymagan zezwolen kwaratanny itp.
    > Rosliny oczywiscie nie chronione, do uzytku domowego (mala ilosc).

    AFAIK Nasiona wesolych roslinek powinny byc wysterylizowane ';]

    --
    wsw