  • 41. Data: 2008-10-18 07:34:27
    Temat: Przepraszam - TOT [OT]
    Od: suskind <b...@i...pl>

    On 15 Paź, 11:56, armar <a...@p...fm> wrote:
> [...]

    I czy sarna miala wazne badanie techniczne.

    > sarna, wilk, albo choćby duży zając, który przy 90km/h
    > może całkiem sporo zaszkodzić?

    Taki Zajac poleci 90 km/h ?!
    Krzyzowka z Gepardem jakas?(Lepus jubatus?)

    ;)

    Przepraszam za OT

  • 42. Data: 2008-10-18 10:20:53
    Temat: Re: Przepraszam - TOT [OT]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2008, suskind wrote:

    > Taki Zajac poleci 90 km/h ?!

    Po zderzeniu z samochodem jadącym >120kmph - nawet wiecej!

    > ;)
    >
    > Przepraszam za OT

    Ja też!

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2008-10-18 11:10:09
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe z sarną proszę o pomoc
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Oct 2008 23:05:08 +0200, Tristan napisał(a):

    > Rolnik też może sobie ogrodzić pole. Co nawet jest prościejsze... Ogrodzenie
    > lasu zapewne kosztowało by kupę kasy, a do tego byłby kłopot z dostępnością
    > lasu dla spacerowiczów.

    Jak rolnik ma krowy to grodzi - głównie dlatego że mu krów szkoda a nie
    kierowców. Z grodzeniem lasów się też da bo pamiętam takie u naszego
    zachodniego sąsiada - bramka na sprężynie załatwiała problem spacerowiczów
    i rowerzystów. Oczywiście nie było wtedy mowy o wchodzeniu do lasu w innym
    miejscu niż ścieżka.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 44. Data: 2008-10-19 07:11:03
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 18 październik 2008 13:10
    (autor Henry(k)
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <16py2m9mt0rej.l4dz7q2v252h$.dlg@40tude.net>):

> [...]
    > i rowerzystów. Oczywiście nie było wtedy mowy o wchodzeniu do lasu w innym

    Nie wiem jak sobie wyobrażasz np. ogrodzenie trasy Augustów-Lips, gdzie masz
    z 40km lasu wzdłuż drogi... Ciekawe kto zapłaci za ogrodzenie i furtki i
    sprawdzanie czy ktoś ich nie zostawił otwartych.... No i skrzyżowania? Też
    je trzeba ogrodzić.... Utopia.... Może widziałeś ogrodzony ogródek, a nie
    las? :D

    --
    Tristan

  • 45. Data: 2008-10-19 08:55:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Też
    > je trzeba ogrodzić.... Utopia.... Może widziałeś ogrodzony ogródek, a nie

    Z Krakowa do Katowic autostrada przebiega przez las chyba na dłuższym
    odcinku, a ogrodzenie jest. To tak w kwestii formalnej, bo grodzenie lasu
    większego sensu w mojej ocenie nie ma. Taniej wyjdzie płacić za ewentualne
    incydenty. No i po prostu trzeba uważać jeżdżąc po drogach, bo czasem takie
    zdarzenia są spowodowane brawurą lub nieuwagą kierowców. Zwierze nie jest
    czymś, czego kierowca nie może przewidzieć i spodziewać się na drodze.

  • 46. Data: 2008-10-19 21:39:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 10:55
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdespl$amq$1@news.onet.pl>):

    > Z Krakowa do Katowic autostrada przebiega przez las chyba na dłuższym
    > odcinku, a ogrodzenie jest.

    No, ale przejazd kosztuje 13zł od łebka...

    --
    Tristan

  • 47. Data: 2008-10-19 21:50:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No, ale przejazd kosztuje 13zł od łebka...

    Ale twierdziłeś, ze to niemożliwie technicznie. Ja twierdzę, że technicznie
    to jest możliwe, tylko nie ma sensu.

  • 48. Data: 2008-10-19 22:30:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 19 październik 2008 23:50
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gdga53$6iu$2@news.onet.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ale twierdziłeś, ze to niemożliwie technicznie. Ja twierdzę, że
    > technicznie to jest możliwe, tylko nie ma sensu.

    No nie do końca. Na A4 nie ma skrzyżowań i jest duży pas zieleni po bokach.
    Na trasie Augustów-Lipsk jest pełno skrzyżowań i las tuż przy drodze. Do
    tego las jest w części prywatny...

    --
    Tristan