  • 1. Data: 2007-12-04 08:46:11
    Temat: Przeczytał, że jest trollem - pozwał Wikipedi
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Dla fanow, a wiem, ze jest ich tu sporo:)

    Arnold Buzdygan wytoczył proces Stowarzyszeniu Wikimedia Polska, które
    prowadzi Wikipedię. Ta precedensowa rozprawa rozpocznie się w czwartek we
    Wrocławiu.
    Buzdygan uważa, że nazywanie go trollem jest obraźliwe i narusza jego dobra
    osobiste. - To bardzo obrzydliwe określenie w sferze internetu, wykluczające
    totalnie. Coś jak "pedofil" w pozostałych przypadkach - argumentuje.

    - Arnold Buzdygan to postać znana i bardzo aktywna w polskim Usenecie.
    Występuje na grupach dyskusyjnych, gdzie wypowiada się m.in. na tematy:
    reżyserii, prawa autorskiego, seksuologii, psychologii i polityki. Od lat
    wywołuje duże zainteresowanie kontrowersyjną treścią oraz stylem swych
    wystąpień. Ze względu na zawarte w nich wulgaryzmy, propozycje zakładów oraz
    zapowiedzi licznych procesów sądowych i groźby pobicia, część społeczności
    określa te zachowania mianem trollingu - czytamy w Wikipedii na temat
    Buzdygana. Tekstem tym niedoszły kandydat na prezydenta Polski poczuł się
    urażony.

    http://wiadomosci.onet.pl/1652155,69,item.html

    HaNkA

  • 2. Data: 2007-12-04 08:49:53
    Temat: Re: Przeczytał, że jest trollem - pozwał Wikipedi
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    <ciach>

    Sorrki, dopiero teraz zaladowal mi sie poprzedni post. Niestety nie moge
    anulowac bo "441 No cancels from *.neoplus.adsl.tpnet.pl". Grrr

    HaNkA

  • 3. Data: 2007-12-04 14:03:37
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Buzdygan uważa, że nazywanie go trollem jest obraĽliwe i narusza jego
    > dobra osobiste. -

    Obrzydliwe, nie obrzydliwe. To, że gamoń jest trollem jest oczywiste. A
    rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-12-04 16:39:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Obrzydliwe, nie obrzydliwe. To, że gamoń jest trollem jest oczywiste. A
    > rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu ;))

    i mowi to .. (zachecam do obejrzenia ostatnich 100 postow tego oszoloma
    pisanych na te grupe)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    PiS: Przeproście i Spierd... na wasze forum http://PolskaSolidarna.pl

  • 5. Data: 2007-12-04 16:54:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fj3vqp$1bf$2@inews.gazeta.pl...

    > i mowi to .. (zachecam do obejrzenia ostatnich 100 postow tego oszoloma
    > pisanych na te grupe)

    i pisze to .. (nie zachęcam do obejrzenia ostatnich 100 postow tego oszoloma
    pisanych na te grupe ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2007-12-05 07:15:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Arnold Buzdygan wytoczył proces Stowarzyszeniu Wikimedia Polska, które

    i przegra, tak to z trollami bywa, a swoim dzialaniem tylko utwierdza
    niedowiarkow w prawdzie tego opisu

  • 7. Data: 2007-12-05 07:29:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:fj3vqp$1bf$2@inews.gazeta.pl...

    > i pisze to .. (nie zachęcam do obejrzenia ostatnich 100 postow tego

    a ja tak i porownania obu ...

    P.

  • 8. Data: 2007-12-05 07:37:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.12.2007 szerszen <s...@t...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > i przegra, tak to z trollami bywa, a swoim dzialaniem tylko utwierdza
    > niedowiarkow w prawdzie tego opisu

    Ale on nie jest trollem :)

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2007-12-05 10:16:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Ale on nie jest trollem :)

    nie no, takim zwyklym napewno nie ;)
    on jest klasa sam dla siebie ;)

  • 10. Data: 2007-12-06 00:00:34
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl> napisał w wiadomości
    > i mowi to .. (zachecam do obejrzenia ostatnich 100 postow tego oszoloma
    > pisanych na te grupe)

    Święte słowa! :-)))
    (Mam Nostradamusa w KF-ie, ale czasami coś się przebije w cytacie).

    Piotr