  • 1. Data: 2009-12-19 07:33:17
    Temat: Provider przycina lacze...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Mam pewien problem... mianowicie provider od jakiegos roku przycina mi lacze
    internetowe. W umowie podpisanej kilka lat temu jest napisane, iz lacze jest
    nielimitowane, bez limitu predkosci oraz symetryczne. Jednak od roku
    provider przycina mnie do okolo 1/15 tego co powinienem miec przy
    downloadzie oraz 1/50 przy uploadzie... Co powinienem zrobic? Wszelkie
    prosby o zaprzestanie takich praktyk odbijaja sie echem... zero odpowiedzi.
    Czy powinienem sprawe zgloscic do UOKiKu? A moze UKE? Prosze o pomoc...
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2009-12-19 08:31:16
    Temat: Re: Provider przycina lacze...
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 19 Gru, 08:33, "FlashT" <w...@c...com> wrote:
> [...]
    > Czy powinienem sprawe zgloscic do UOKiKu? A moze UKE? Prosze o pomoc...

    Znaczy nie odpowiadaja na twoje reklamacje? Jesli do 30 dni nie
    dostales odpowiedzi to znaczy ze ja uznali.

    Jesli chcesz rozwiazania sprawy to poszukaj cennika uslugi o
    parametrach jakie ci swiadcza i wylicz ile nadplaciles a potem napisz
    pismo ze poniewaz uznali reeklamacje to zadach zwrotu nadplaconej kwty
    i rozwiazania umowy.

  • 3. Data: 2009-12-19 09:28:16
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    odpowiedzi.
    > Czy powinienem sprawe zgloscic do UOKiKu? A moze UKE? Prosze o pomoc...

    zmien providea na lepszego.

    Icek

  • 4. Data: 2009-12-19 12:43:13
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    > zmien providea na lepszego.

    To nie jest rozwiazanie bo do obciecia lacza, nie bylo lepszego... wrecz
    reszta pozostawala daleko w tyle...
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 5. Data: 2009-12-19 12:44:34
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > parametrach jakie ci swiadcza i wylicz ile nadplaciles a potem napisz
    > pismo ze poniewaz uznali reeklamacje to zadach zwrotu nadplaconej kwty

    A jak im udowodnie to od kiedy tak robia?
    Chcialbym, zeby bylo jak wg. umowy...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 6. Data: 2009-12-19 12:59:05
    Od: Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 19 Dec 2009 13:44:34 +0100, FlashT napisał(a):
    /..../
    > A jak im udowodnie to od kiedy tak robia? Chcialbym, zeby bylo jak wg.
    > umowy...

    Jeszcze raz:
    1. Składałeś reklamacje?
    2. Pisemnie?
    3. Odpowiedzieli?
    4. Co to za provider i co masz w umowie, w sensie prędkość?
    5. Zmieniałes urządzenie techniczne u siebie?

  • 7. Data: 2009-12-19 13:00:34
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy Klarencjusz Scrubb" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hgiimp$8g9$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    > 3. Odpowiedzieli?
    > 4. Co to za provider i co masz w umowie, w sensie prędkość?
    > 5. Zmieniałes urządzenie techniczne u siebie?

    1. Tak
    2. Nie
    3. Nie
    4. Mam napisane - "lacze symetryczne o nielimitowanej predkosci"
    5. To napewno po ich stronie.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 8. Data: 2009-12-19 13:07:47
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-12-2009 o 13:43:13 FlashT <w...@c...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > To nie jest rozwiazanie bo do obciecia lacza, nie bylo lepszego... wrecz
    > reszta pozostawala daleko w tyle...

    A może oni nie limitują, tylko mają teraz 15x więcej klientów ;)

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-12-19 13:15:55
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    >A może oni nie limitują, tylko mają teraz 15x więcej klientów ;)

    To akurat latwo sprawdzic, ze limituja...

    Po 1. Niezaleznie od pory dnia i nocy maksymalna predkosc jest dokladnie
    taka sama
    Po 2. Jak leci przez proxy GTS to predkosc jest taka jaka powinna w momencie
    kiedy jest male obciazenie lacza, a odpowiednio mniejsza przy duzym ruchu
    np. w godzinach wieczornych...

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 10. Data: 2009-12-19 13:16:16
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    FlashT pisze:

    > 4. Mam napisane - "lacze symetryczne o nielimitowanej predkosci"

    Provider ci powie i nawet udowodni, że nie limituje. ale:
    1. ma więcej klientów na tym samym łączu (i nikomu nie limituje)
    2. zmniejszył łącze.

    Stwierdzenie nielimitowane jest bez sensu, bo zawsze możesz powiedzieć,
    że "czemu nie masz np. 10Gbps bo to też jest "bez limitu".

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7