  • 1. Data: 2003-02-27 20:56:57
    Temat: Proszę bardzo o pomoc!!!!!
    Od: "adamM" <a...@i...pl>

    Notariusz nie chce sporzadzic aktu sprzedazy mieszkania spoldzielczego
    wlasnosciowego w oparciu o podstawowy dokument, czyli spoldzielcze
    wlasnosciowe prawo do lokalu, w pelni legalne i wydane przez duza
    spoldzielnie w Poznaniu (ja sprzedaje). Jestem po rozwdzie i 4 lata
    rozliczylismy sie wzgledem mieszkania z ex-zona (na pismie umowa), ale umowa
    nie byla notarialna. Spoldzielni to jednak w pelni wystarczylo, gdyż
    ex-zona podpisala zrzeczenie się wszelkich praw do mieszkania i na tej
    podstawie Spoldzielnia wydala nowy przydzial w ktorym jestem tylko ja.
    Notariuszowi to malo i chce 1) pelnomocnictwa od bylej zony (hahahahahaha);
    2) wyroku sadowego o podziale majatku; 3) notarialnego aktu o podziale
    majatku.
    Z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2003-02-27 21:04:41
    Temat: Odp: Proszę bardzo o pomoc!!!!!
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik adamM <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3lu93$lvc$...@t...icpnet.pl...
> [...]
    (hahahahahaha);
    > 2) wyroku sadowego o podziale majatku; 3) notarialnego aktu o podziale

    sprobuj do innego notariusza.
    pozdr
    mdr

  • 3. Data: 2003-02-28 12:27:42
    Temat: Re: Proszę bardzo o pomoc!!!!!
    Od: "Evian" <e...@g...pl>

    "Mateusz Dr" <n...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik adamM <a...@i...pl> w wiadomo?ci do grup dyskusyjnych
    > sprobuj do innego notariusza.
    No, a jesli nie wyjdzie to zadzwoń lub przejdź sie do Izby Notarialnej w
    Poznaniu i opowiedz o sprawie.
    Namiary znajdziesz przez google.

    Powodzenia

    Gosia, która w ten sposób rozwiązała sprawę z opornym notariuszem.

  • 4. Data: 2003-03-01 18:07:14
    Od: "adamM" <a...@i...pl>

    Dziekuje Mateuszu i Evian. Jeszcze poprosze o opinię prawną na piśmie.

    A.