  • 1. Data: 2008-03-17 17:10:25
    Temat: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "Ktosiu" <n...@n...pl>

    Witajcie,
    jak to w końcu jest? Prostytuacja w Polsce nie jest zakazana. Współżycie z
    osobą, która ukończyła 15 lat też. A jak jest z połączeniem tych dwóch
    rzeczy? Czy jest zakazana prostytucja osób , które nie skończyły 18 roku
    życia, ale skończyły 15? Chodzi mi tu zarówno o punkt widzenia osoby
    prostytuującej się jak i klienta ;). Wszędzie w artykułach w sprawie obław
    na agencje czyta się o tym, że "pracowały" tam osoby poniżej 15 lat. Ale
    jakoś nigdy nie słyszałem, żeby zamknęli kogoś za seks za pieniądze z osobą
    np. 16,17 letnią. Czy to naprawdę jest dozwolone, czy może ja mało wiem?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2008-03-17 18:11:14
    Temat: Re: Prostytucja niepełnoletnich
    Od: "JW" <j...@m...com>

    > Prostytuacja w Polsce nie jest zakazana. Współżycie z osobą, która
    > ukończyła 15 lat też.

    O chlopie, mam nadzieje ze nie dobierales sobie partnerek stosownie do tego
    co napisales ;)

    A prostytucja nie jest nielegalna. Jej wykonywanie jest wrecz konstytucyjnie
    zagwarantowane! To nieopodatkowana forma dzialalnosci gospodarczej ;]
    NIelegalne jest zmuszanie do prostytucji ;]

  • 3. Data: 2008-03-17 18:12:17
    Od: "JW" <j...@m...com>

    kurwa, moja wina, jestem slepy, myslalem ze napisales "jest zakazana" sorry
    ;]

  • 4. Data: 2008-03-17 19:24:13
    Od: "Ktosiu" <n...@n...pl>

    Użytkownik "JW" <j...@m...com> napisał w wiadomości

    > O chlopie, mam nadzieje ze nie dobierales sobie partnerek stosownie do
    > tego co napisales ;)

    Coś nie tak z prawnego punktu widzenia czy po prostu dodajesz "moralniaka"
    ;)? Pytam z czystej ciekawości, dużo jest w polskim prawie zawiłości, a mnie
    takie prawnicze zagwozdki interesują ;) (jak typowego Polaka???).
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2008-03-17 21:09:03
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Ktosiu" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ;)? Pytam z czystej ciekawości, dużo jest w polskim prawie zawiłości, a
    > mnie takie prawnicze zagwozdki interesują ;) (jak typowego Polaka???).

    Proponowanie sexu za pieniadze, to jest naklananie do prostytucji.
    Naklanianie nieletniej do prostytucji, to straszny kryminal.
    Jest jeszcze inny hak: odbywanie stosunku w obecnosci nieletnich jest
    karalne.
    Wez to pod uwage, gdy poznasz dwie mlode.

  • 6. Data: 2008-03-17 21:35:43
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > ;)? Pytam z czystej ciekawości, dużo jest w polskim prawie zawiłości, a
    > mnie takie prawnicze zagwozdki interesują ;) (jak typowego Polaka???).

    Jest jeszcze jeden aspekt cekawy: co sie dzieje, jezeli 14 latka poderwie 14
    latka i dojdzie do sexu ?
    Nic.
    A co, jesli 12 latka ?
    Kara.
    Czynnosci sexualne, w wieku ponizej 13 lat sa karalne.
    Oczywiscie odpowiadaja rodzice ! To jest numer !

  • 7. Data: 2008-03-17 22:36:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e-zop pisze:

    > Proponowanie sexu za pieniadze, to jest naklananie do prostytucji.

    Twierdzisz, że jak prostytutka ci zaproponuje seks za pieniądze, to jest
    to nakłanianie do prostytucji? Kto kogo nakłania? ;->

    > Naklanianie nieletniej do prostytucji, to straszny kryminal.

    Patrz wyżej.

    > Jest jeszcze inny hak: odbywanie stosunku w obecnosci nieletnich jest
    > karalne.

    MegaROTFL

  • 8. Data: 2008-03-17 22:37:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    e-zop pisze:

> [...]
    > Kara.
    > Czynnosci sexualne, w wieku ponizej 13 lat sa karalne.
    > Oczywiscie odpowiadaja rodzice ! To jest numer !

    Co za brednie...

  • 9. Data: 2008-03-17 22:50:42
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kara.
    > Czynnosci sexualne, w wieku ponizej 13 lat sa karalne.
    > Oczywiscie odpowiadaja rodzice ! To jest numer !

    po co Ty te bzdury wyssane z palca tu wypisujesz? Na grupię prawo, zalecam
    używać merytorycznych mających odniesienie w KK argumentów a nie plotek i
    głupot;)

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 10. Data: 2008-03-17 23:05:54
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

> [...]
    > jakoś nigdy nie słyszałem, żeby zamknęli kogoś za seks za pieniądze z
    > osobą np. 16,17 letnią. Czy to naprawdę jest dozwolone, czy może ja mało

    w sumie to dobrze kombinujesz...
    W kodeksie karnym mamy zabronione czynności seksualne z małoletnim, który
    nie ukończył 15 roku życia, więc jeśli ukończył to z punktu widzenia KK...

    a samo czerpanie korzyści z nierządu zawarte jest w art 204 KK:
    § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, nakłania inną osobę do
    uprawiania prostytucji lub jej to ułatwia,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 2. Karze określonej w § 1 podlega, kto czerpie korzyści majątkowe z
    uprawiania prostytucji przez inną osobę.
    § 3. Jeżeli osoba określona w § 1 lub 2 jest małoletnim, sprawca
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

    więc jeśli otworzysz agencję i zatrudnisz małolaty to będziesz miał problem
    większy niż z dorosłymi. Klient, powinien się martwić tylko czy ta ma
    ukończone 15 lat...

    swoją drogą ciekawe gazety czytasz, ja nie przypominam sobie informacji o
    obławach na takie agencje.. nawet pojedyńczej informacji;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzzzz.