  • 1. Data: 2002-04-03 14:10:34
    Temat: Prośba o rade.
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam taki probelem. Moja rodzina użytkuje od kilkudziesięciu lat działke położoną
    wzdłuż drogi. Po drugiej stronie tej drogi znajduje się posesja sąsiada.
    Od jakiegoś czasu sąsiad starał się przekonać Urząd Gminy o rzekomym
    przewłaszczeniu ( zagrodzeniu ) przez nas częsci drogi. Skutkiem czego było
    wykonanie pomiarów geodezyjnych.
    Pierwszy pomiar wykazał iż nie została przez nas przywłaszczone cześć drogi a
    dodatkow, że to sąsiad przywłaszczył sobie część drogi. Wyniki tego pomiaru (
    protokół) podpisaliśmy sąsiad nie podpisał. Za rok był kolejny pomiar którego
    rezultat był już inny ( my zajeliśmy
    część drogi, sąsiad miał wszystko ok ) tym razem to my nie podpisaliśmy
    protokołu odbioru pomiaru ( sąsiad podpisał ). Niedawno otrzymaliśmy pisemko z
    UG o treści " ...jako że UG nie może przeprowadzić rozgraniczenia kieruje
    sprawe do sądu ...".
    Jakie może być dalszy tryb postępowania ?
    Jakie mogą być konsekfencje ?