  • 1. Data: 2006-02-20 07:43:59
    Temat: Prokuratura zajmie się prowokacją "Faktu"?
    Od: " JaMyszka" <j...@g...pl>

    Witam:)
    Zwróciłam uwagę na ten artykuł, bo uprzytomnił mi wrażenie, że żyję w krainie
    Orwell'a, gdzie są równi i równiejsi:/
    Wszak prowokacje policyjne są dopuszczalne prawnie, a przecież podlegają takim
    samym ocenom moralnym.
    "Fakt" nie jest moją ulubioną gazetą, nie staję więc w jego obronie. Ale to,
    że udowodnił "giętki" kręgosłup ministra i Jego "skłonnności" do prywaty,
    akurat pochwalam:)
    Może następni ministrowie powstrzymają się od podobnych działań? Wszak
    ostatnio w wyrokach sądowych, słyszy się o "przykładnej" karze;]
    [quote]
    "Rzeczpospolita": Prokuratura zajmie się prośbą eurodeputowanych LPR o
    wszczęcie śledztwa po dziennikarskiej prowokacji wobec ministra rolnictwa
    Krzysztofa Jurgiela.
    Eurodeputowani uważają, że gazeta "Fakt" znieważyła ministra jako
    funkcjonariusza publicznego.

    Podkreślili, że wraz ze znieważeniem funkcjonariusza doszło do naruszenia
    godności człowieka, gwarantowanej w konstytucji. Według nich podobne
    prowokacje prowadzą do erozji autorytetu państwa i osłabienia kluczowych
    urzędów oraz bezkarnego atakowania instytucji publicznych. "Fakt" opisał, jak
    jego dziennikarz podając się za asystenta o. Rydzyka, poprosił telefonicznie
    ministra rolnictwa Krzysztofa Jurgiela o użyczenie duchownemu samochodu.
    Minister zgodził się i wysłał po księdza służbowe auto.[/quote]
    http://tiny.pl/mc2g

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 2. Data: 2006-02-20 07:49:39
    Temat: Re: Prokuratura zajmie się prowokacją "Faktu"?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Eurodeputowani uważają, że gazeta "Fakt" znieważyła ministra jako
    > funkcjonariusza publicznego.

    Hihi... ciekaw jestem jak zamierzaja takie cos udowodnic przed sadem,
    skoro szanowny prymier od razu rzucil sie szczupakiem do przepraszania.

> [...]
    > prowokacje prowadzą do erozji autorytetu państwa i osłabienia kluczowych
    > urzędów oraz bezkarnego atakowania instytucji publicznych.

    J.w. - zobaczymy jak teoria ma sie do praktyki w tym piekle :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com