  • 1. Data: 2003-06-02 12:37:26
    Temat: Prokuratura a skradziony samochód.
    Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy jest ktoś w stanie mi powiedzieć, co mam robić.
    W kwietniu skradziono mi samochód. Został odnaleziony po kilku dniach.
    Stwierdzono niezgodność numerów VIN - nadwozia (ostatnie 5 cyfr)
    Sprawą zajęła się prokuratura. Samochód to 14 letnia toyota ( 5 sztuk w
    krakowie ).
    Został najprawdopodobniej ukradziony na zamówienie. A teraz moje pytanie:
    do dziś nic nie dzieje się w sprawie samochodu. Prokurator chce skierować
    auto na badania kryminalistyczne
    w sprawie przebitych numerów, lecz potrwać to może do kilku miesięcy.
    Samochód ten jest mi niezbędny w pracy
    jak i poza pracą. Co mogę zrobić?? Zaniosłem pismo do prokuratur prosząc o
    wydanie pojazdu, ale to nic nie dało.
    Ktoś ma jakiś pomysł??

    Pozdrawiam
    Galileon.