  • 1. Data: 2008-07-05 14:38:14
    Temat: Program "SONDA" a prawa autorskie
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Jak to wygląda? Czy za udostępnianie odcinków tego programu ktoś mógłby
    "beknąć"? Przykładowo chciałbym z użyciem Torrentów skompletować sobie
    dostępne odcinki. Mogę to zrobić, nie narażając się na poranne odwiedziny
    smutnych panów?

    SebaeL
    --
    http://www.expostand.pl
    http://studiobordo.pl

  • 2. Data: 2008-07-05 15:26:36
    Temat: Re: Program "SONDA" a prawa autorskie
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "beknąć"? Przykładowo chciałbym z użyciem Torrentów skompletować sobie
    > dostępne odcinki. Mogę to zrobić, nie narażając się na poranne odwiedziny

    Kiedys cos bylo, ze po 30 latach materialy filmowe sa zwolnione z oplat praw
    autorskich jako dziedzictwo kultury.
    Nie wiem czy dalej to obowiazuje. Ale sadzac po dolanczxanych filmach do
    gazet (stare filmy) ktore sa w cenie gazety lub niewiele drozsze, to chyba
    to obowiazuje.

  • 3. Data: 2008-07-05 16:20:39
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > "beknąć"? Przykładowo chciałbym z użyciem Torrentów skompletować sobie
    > dostępne odcinki. Mogę to zrobić, nie narażając się na poranne odwiedziny

    e-mule flux twym przyjacielem (nie zapomnij w ustawieniach zanzaczyc by nie
    udostepniac)

    P.

  • 4. Data: 2008-07-05 18:20:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    swen napisał(a):

    > Kiedys cos bylo, ze po 30 latach materialy filmowe sa zwolnione z oplat praw
    > autorskich jako dziedzictwo kultury.

    Z "Sonda" jest ten problem, że panowie Kurek i Kamiński sami się prawami
    autorskimi do prezentowanych w programie materiałów nie przejmowali
    (nawiasemów mówiąc w owych czasach tak było wolno) ;) No i dlatego
    telewizja teraz tych programów nie emituje mimo tego, że pewnie i dziś
    miałyby wysoką oglądalność...

    j.

  • 5. Data: 2008-07-05 18:56:46
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > (nawiasemów mówiąc w owych czasach tak było wolno) ;) No i dlatego
    > telewizja teraz tych programów nie emituje mimo tego, że pewnie i dziś

    Wlasnie. Brak regulacji/blokowanie dostepu do tego konkretnego programu jest
    lepszym tematem na komisje sledcza niz tak zwane naciski.

    Jak juz mnie cos przekona, zeby kliknac w linka do youtube, to zawsze
    sprawdzam, czy nie ma kolejnego odcinka.

    A kretyni od Urbanskiego zamiast ladowac kase z abonamentu w produkcje
    reklam abonamentu mogli by zarabiac na internetowym archiwum starych dobrych
    produkcji :/

    sz.

  • 6. Data: 2008-07-05 21:32:09
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "SebaeL" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > e-mule flux twym przyjacielem (nie zapomnij w ustawieniach zanzaczyc by
    > nie udostepniac)

    A masz jakies namiary na ten "skarb" zakopany na rapidshare?

  • 7. Data: 2008-07-05 23:25:57
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    swen napisał:
    > A masz jakies namiary na ten "skarb" zakopany na rapidshare?

    Szukajcie, a znajdziecie ;)
    Ja np. dorwałem już 55 odcinków. Z tego co wiem, jest dostępnych około 160.
    RS był takim sobie małym przykładem - proponuję rozejrzeć się po forach
    warezowych, ewentualnie odpalić siakieś programy P2P.

    SebaeL
    --
    http://www.expostand.pl
    http://studiobordo.pl

  • 8. Data: 2008-07-06 07:43:19
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Troll" <w...@d...mnie> napisał w wiadomości

    > A masz jakies namiary na ten "skarb" zakopany na rapidshare?

    na google znajdziesz na anglojezycznych blogach sa linki.

    P.