  • 1. Data: 2005-04-26 12:49:12
    Temat: Re: Problem z wynajmującym lokal
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    <CIACH!>
    > się żłożyło <CIACH!> zwiną, <CIACH!> Miną
    > <CIACH!> wszytsko <CIACH!>> Pozdarwiam

    Eech... Polska język - trudna język...

  • 2. Data: 2005-04-26 14:44:11
    Od: piotr <p...@N...wp.pl>

    Tue, 26 Apr 2005 14:49:12 +0200, na pl.soc.prawo, Michał napisał(a):

    > <CIACH!>
    >
    > Eech... Polska język - trudna język...

    Dzięki za wyczerpującą odpowiedź na zadane pytanie .
    Polonisto NTG

  • 3. Data: 2005-04-26 16:25:53
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > Dzięki za posta tylko troche nie na temat

    Rozumiem. BTW ustaw czas w kompie. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2005-04-26 17:00:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ebay" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Jak rozumiem lokal pozostawał pusty? jeśli tak, to wobec braku
    regulowania należności wyślij mu wypowiedzenie. W wypowiedzenie wezwij
    do zapłaty zaległego czynszu do chwili wypowiedzenia wraz z odsetkami.
    Gdy minie termin, zostanie Ci złożenie wniosku o wydanie nakazu zapłaty
    i normalna windykacja. Pytanie, czy posiadasz jakąkolwiek wiedzę na
    temat posiadanego przez tego człowieka majątku. Bo samym nakazem jest
    się trudno zaspokoić.

  • 5. Data: 2005-04-26 21:53:31
    Temat: Problem z wynajmującym lokal
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>

    Witam
    Mam pewien problem z człowiekiem który wynajmował odemnie lokal handlowy.
    Lokal został mu wynajety w listopadzie 2004 otrzymałem należność tylko za
    dwa pierwsze miesiące po czym w styczniu gośc się zmył z mojego lokalu. Tak
    się żłożyło że nie było mnie w kraju kiedy to się działo. Oczywiście jak
    tylko doszło do mnie że on się zwiną, skontaktowałem się z nim i
    wytłumaczyłem mu że w umowie jest napisany miesięczny termin wypowiedzenia
    tak więc musi zapłacic mi jeszcze za luty i przesłać mi na pismie
    wypowiedzenie umowy. Miną luty i nie wpłacił żadnych pieniędzy ani nie
    przesłal wypowiedzenia umowy, tak więc poczatkiem marca udało mi się
    jeszcze raz z nim skontaktować i powiedziałem mu że do momentu otrzymania
    takiego pisma licznik bije za wynajem lokalu on na to że wszytsko wyrówna.
    Teraz jestem w kraju i nie mam żadnego kontaktu z tym człowiekiem.
    Napiszcie co powinienem w takiej sytuacji zrobić? czy przesłać na jego
    adres domowy wypowiedzenie umowy z końcem kwietnia czy może z wcześniejszą
    datą a może zawiadomić policje o tym fakcie niech go szukają.

    Pozdarwiam

  • 6. Data: 2005-04-27 02:10:38
    Od: Ebay <l...@n...gazeta.pl>