-
1. Data: 2012-05-22 15:35:21
Temat: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
Witam
W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku
telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w
kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź.
Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu od
próby aktywacji
Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi
dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być
podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile twierdzi że
nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.
Pozdr.
Skorupa
-
2. Data: 2012-05-22 19:57:24
Temat: Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam
>
> W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
> m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
> się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku telefonach
> do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w kwietniu
> napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź. Usługa
> została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu od próby
> aktywacji
>
> Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia usługi
> dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie) może być
> podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile twierdzi że
> nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.
Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się
uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez bym
przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za straty
spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale czemu
uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to tego już
nie wiem.
-
3. Data: 2012-05-22 21:39:23
Temat: Re: Problem z uruchomieniem usługi a zerwanie umowy?
Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>
W dniu 2012-05-22 19:57, Robert Tomasik pisze:
> Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
> wiadomości news:4fbb94e9$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
>> Witam
>>
>> W marcu próbowałem uruchomić przez MiBOA pakiet 100 SMS w umowie na 6
>> m-cy w sieci T-Mobile. Niestety usługa nie została uruchomiona a konto
>> się zawiesiło i nie dało się dokonywać żadnych zmian. Po kilku
>> telefonach do nich w tej sprawie nadal był problem z usługą, w końcu w
>> kwietniu napisałem pismo reklamacyjne. Na które otrzymałem odpowiedź.
>> Usługa została uruchomiona dopiero 09.05.2012 czyli po ponad miesiącu
>> od próby aktywacji
>>
>> Z powyższego rodzi się moje pytanie. Czy niemożność uruchomienia
>> usługi dodatkowej przez ponad miesiąc (zagwarantowanej w regulaminie)
>> może być podstawą do wypowiedzenia umowy z winy operatora? T-Mobile
>> twierdzi że nie i przy zerwaniu umowy grożą karą umowną.
>
> Jakbyś wypowiedział, zanim uruchomili, to podstawa byłaby. Jakbyś się
> uparł, że 6 miesięcy liczy się od umowy, a nie od uruchomienia, to tez
> bym przyznał racje. Nawet widzę możliwość dochodzenia odszkodowania za
> straty spowodowane opóźnieniem usługi - jeśli je udokumentujesz. Ale
> czemu uruchomienie obsługi miałoby być podstawą do zerwania umowy, to
> tego już nie wiem.
Pismo o treści:
W drugiej połowie marca próbowałem aktywować pakiet 100 SMSów/MMSów na
każdy cykl rozliczeniowy w umowie terminowej na 6 miesięcy za pomocą
MIBOA. Niestety usługa nie została uruchomiona do dnia dzisiejszego. Po
rozpoczęciu nowego cyklu rozliczeniowego kontaktowałem się kilkukrotnie
w tej sprawie z Biurem Obsługi. Raz zapewniono mnie, że usługa zaraz
zostanie uruchomiona, kolejny raz, że sprawa została zgłoszona do działu
technicznego i wtedy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację, która nie
została przyjęta. Zadzwoniłem po raz kolejny kilka dni temu. Okazało
się, że usługa nie została uruchomiona, w zamian zaproponowano mi
jednorazowy pakiet 40 minut wymienny na 160 smsów. Również podczas tej
rozmowy próbowałem zgłosić oficjalną reklamację. Dziś okazało się, że
również ten pakiet nie został uruchomiony a reklamacja nie została przyjęta.
W związku z brakiem możliwości uruchomienia zamawianej przeze mnie
usługi przez okres miesiąca, oraz opieszałością konsulatów chcę
wypowiedzieć umowę z winy Operatora z zachowaniem numeru.
zostało wysłane przed uruchomieniem usługi. Dopiero po tym usługa
została uruchomiona. W piśmie wyraźnie zawarta jest moja wola
wypowiedzenia. Niestety otrzymałem odpowiedź iż niema możliwości
wypowiedzenia umowy z winy operatora