  • 1. Data: 2005-02-14 22:17:59
    Temat: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem - dlugie
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem.24.02.2004 r. zawarlem umowe abo
    w plusie na czas nieograniczony.Bez aparatu.Dla nowych abonentów
    przewidywano promocje (plus40 taryfa promocyjna prze 12 miesiecy).Otrzymalem
    normalny, nie promocyjny regulamin.Nic innego nie podpisywalem.W nim jest
    punkt o mozliwosci rozwiazania umowy z wyprzedzeniem 30 dniowym.Wiec skladam
    takie pismo wczesniej (36 dni) zastrzegajac ze chce rozwiazac umowe z
    przypadajacym ostatnim okresem rozliczeniowym.Przychodzi pisemko,ze uslugi
    wylacza wczesniej (bez mojej zgody..?) i mam zaplacic kare umowna za nie
    dotrzymanie zobawiazania nierozwiazywania umowy przez 24 miesiace (takiego
    zobowiazania nie podpisywalem).Prosze o jakies rady co im
    odpowiedziec.Pozdrawiam all .Jano1

  • 2. Data: 2005-02-14 22:53:23
    Temat: Re: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem - dlugie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jano1 wrote:
> [...]
    > dotrzymanie zobawiazania nierozwiazywania umowy przez 24 miesiace (takiego
    > zobowiazania nie podpisywalem).Prosze o jakies rady co im

    Regulamin może być normalny.
    Przeczytaj jaka jest treść umowy, którą podpisałeś. Jesteś pewnien, że
    nigdzie niczego nie podpisywałeś z wyjątkiem faktury?

  • 3. Data: 2005-02-15 00:04:18
    Temat: Re: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Dzięki Witek za odpowiedź.Jestem pewny,że nic oprócz standartowej umowy nie
    podpisywałem.Chyba, że traktują (wcześniejsze niż regulaminowe 30 dni)
    wypowiedzenie przed 12 miesiącami, ale przecież zastrzegłem w nim, iż ma
    nastąpić ze skutkiem okresu rozliczeniowego.Zażądałem od nich skanu
    rzekomego zobowiązania.Gostek na grupie telefonia pisał,że złożył
    wypowiedzenie na dwa miechy przed terminem, też z zastrzeżeniem o skutku na
    koniec okresu rozliczeniowego i chcieli go skroić na karę, więc wycofał
    wypowiedzenie i złożył równo na 30 dni.Zobaczymy co odpiszą.Pzdr. Jano1

  • 4. Data: 2005-02-15 01:27:10
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jano1 wrote:
> [...]
    > koniec okresu rozliczeniowego i chcieli go skroić na karę, więc wycofał
    > wypowiedzenie i złożył równo na 30 dni.Zobaczymy co odpiszą.Pzdr. Jano1

    Kopię umowy powinieneś mieć. Przeczytaj co podpisałeś, bo jakoś nie
    wierzą, że pracownik salonu się machnął.

  • 5. Data: 2005-02-15 07:03:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jano1" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem.24.02.2004 r. zawarlem umowe
    > abo
    [ciach]
    > odpowiedziec.Pozdrawiam all .Jano1

    z tego co wiem to w plusie jest tak, ze ty sobie mozesz zastrzegac co
    chcesz, dla nich wazne jest to kiedy skladasz wypowiedzenie i od tego
    momentu licza 30 dni, przy czym liczy sie data wplyniecia do nich, a nie
    data np wyslania, moze wlasnie w tym tkwi problem

  • 6. Data: 2005-02-15 20:16:15
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    > Kopię umowy powinieneś mieć. Przeczytaj co podpisałeś, bo jakoś nie
    > wierzą, że pracownik salonu się machnął.
    Ja wierzę, wypowiedzenie przed ustaniem 12 mies. z terminem określonym w
    wypowiedzeniu (data + jeden dzień)
    Fax poszedł z biura przedstawiciela.
    I chcieli kasę. Po rozmowie( głównym argumentem był ich regulamin)
    zrezygnowali z kasy.
    Ale to chyba u nich normalne, przy rozwiązaniu umowy kolegi (wysłano 1 dzień
    PO 12 miesiącach czekali 29 dni :)
    Coż firma biedna, trzeba zrozumieć.
    CEzar