-
1. Data: 2007-02-24 13:34:38
Temat: Problem z gwarantem
Od: "Janek" <j...@p...wp>
W połowie stycznia pisałem o moim problemie z gwarantem nie umiem teraz
znaleźć tego tematu bo przeinstalowałem system itd.
Krótkie przypomnienie:
Kupiłem telefon w komisie który się wyłączył oddałem do naprawy na gwarancji
a oni oddali go i orzekli że uległ uszkodzeniu z mojej winy. Po drugiej
wizycie w komisie i zostawieniu telefonu wrócił wraz z zdjęciem na którym
płyta jest lekko wygięta i to nibym wygięta z mojej winy.
Po rozmowie z pewnym panem który miał z tym komisem taki sam problem.
Wysłałem telefon do autoryzowanego serwisu w Warszawie i wrócił do mnie z
opisem co jest uszkodzone - wygięta płyta oraz z stwierdzeniem, że
uszkodzenie nie wynika z mojej winy. Mam to na piśmie już skserowałem, ta
ekspertyza była na mój koszt.
W poniedziałek mam zamiar iść z telefonem i tym kserem do komisu i oddać
telefon tylko, że...
Telefon kupiłem w październiku, od połowy grudnia do teraz nie mogę go
użytkować bo lata po serwisach, a wszystko to jak wnioskuję przez komis
który odmówił naprawy. W międzyczasie musiałem kupić inny telefon, dlatego
najchętniej chciałbym zwrotu pieniędzy co mogę w tym celu zrobić?
Nie znam się zbytnio na prawie ani na pisaniu pism, więc jakby ktoś mógł
mnie poratować jakimś wzorem albo krótkim pisemkiem w tej sprawie. Będę
bardzo wdzięczny
Pozdrawiam
-
2. Data: 2007-02-25 09:25:36
Temat: Re: Problem z gwarantem
Od: "Qbek" <q...@w...pl>
moze udaj sie do Urzędu ochrony konkurencj i konsumenta
na www.uokik.gov.pl/ znajdziesz adres