-
1. Data: 2005-03-26 23:21:32
Temat: Problem z gwarancja (?)
Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Witam,
Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
- dalem za niego ~5000zl.
I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
trzymala dobre 1.5h)
I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
mozna na nim zrobic....
-
2. Data: 2005-03-27 06:56:41
Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>
Marcin Kowalczyk napisał(a):
> Witam,
>
> Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
> - dalem za niego ~5000zl.
> I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
> powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
> tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
> znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
> i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
> wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
> funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
> 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
> bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
> eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
> trzymala dobre 1.5h)
>
> I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
> najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
> okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
>
> Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
> mozna na nim zrobic....
No to witam klubie :(
Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
profesjonalisci.
Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
(na stronie federacji jest tekst)
Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
klientowi to moze odstapic od umowy.
W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
masz wieksze szanse na wygrana.
Powodzenia!
--
Lukasz Sczygiel
-
3. Data: 2005-03-27 06:57:45
Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
Od: Lukasz Sczygiel <s...@p...tw>
Lukasz Sczygiel napisał(a):
> Marcin Kowalczyk napisał(a):
>
>> Witam,
>>
>> Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina
>> Viper Eco
>> - dalem za niego ~5000zl.
>> I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
>> powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
>> tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo
>> to, bo
>> znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym
>> tygodniu i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w
>> pozycji non stop wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po
>> jakims czasie zaczyna funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
>> 1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach
>> typu bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
>> eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
>> trzymala dobre 1.5h)
>>
>> I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
>> najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily
>> sie w okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?
>>
>> Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic
>> nie mozna na nim zrobic....
>
> No to witam klubie :(
> Przerabialem takie cos ostatnio osobiscie.
> Zajdz sobie na strone www.federacja-konsumentow.org.pl i tam znajdz
> kontakt do jednego z klubow w twojej okolicy. Tam doradza ci
> profesjonalisci.
> Poczytaj sobie strone inspekcji handlowej np. www.ih.katowice.pl
> Generalnie ja bym wystosowal pismo do sprzedawcy w ktorym powolywal bym
> sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy art. 8 .ust 1-4
> (na stronie federacji jest tekst)
> Tam jest napisane ze jesli wymiana albo naprawa sprawia duze klopoty
> klientowi to moze odstapic od umowy.
> W pismie dobrze jest zaznaczyc ze jestes sklonny zgodzic sie na wymiane
> sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
> Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
> przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
> takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
> masz wieksze szanse na wygrana.
> Powodzenia!
>
A i jeszcze jedno: sprawdz sobie memorki memtestem. Moje wczoraj padly...
--
Lukasz Sczygiel
-
4. Data: 2005-03-27 11:32:33
Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Lukasz Sczygiel w <d25lpt$12$2@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
> A i jeszcze jedno: sprawdz sobie memorki memtestem. Moje wczoraj padly...
pamieci sprawne - test chodzil 4h - 0 errors
--
Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
- Pożycz mi 1000 zł.
Na to informatyk:
- No dobra, masz 1024 - dla równego rachunku.
-
5. Data: 2005-03-27 11:34:49
Temat: Re: Problem z gwarancja (?)
Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
Lukasz Sczygiel w <d25lnu$12$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
> sprzetu na sprzet innej firmy (tu sobie wymien cos w zblizonej cenie).
> Nie jestem prawnikiem ale sadze ze w sadzie (tak do tego moze dojsc)
> przedstawisz karte gwarancyjna z wieloma adnotacjami (mam nadzieje ze
> takowe tam sa ) i takie pisemko ze "do konca chciales isc na ugode" to
> masz wieksze szanse na wygrana.
mam karte gwarancyjna z brakujacym jednym wpisem, ale mam za to dowod
wydania z serwisu z adnotacja - wymiana plyty glownej - zrobilem o to
awanture i serwis stwierdzil ze wpis nie musi byc bo mam dowod z serwisu
--
Rozmawia dwóch adminów:
- Wiesz, wczoraj mój kumpel uszkodził w ciągu 5 min serwer.
- Co ty powiesz?!! Jest hackerem???
- Nie, debilem!!!