-
1. Data: 2003-03-12 11:00:42
Temat: Problem z ERAGSM
Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>
9 stycznia przedluzylem umowe z ERAGSM, wymieniajac aparat na nowy. Promocja
w przedluzeniu umowy bylo dodatkowe 100 minut darmowych rozmow. Sprzedawca
nie poinformowal mnie, ze w umowie zawarta jest wiadomosc o jednoczesnej
koniecznosci zmiany taryfy. Stalo sie to przyczyna nie uwzglednienia
promocji dotyczacej darmowych minut. Promocja darmowych minut trwa do konca
marca.
Co zrobic aby eragsm przedluzyla mi promocje o 3 miesiace? Oczywiscie
zgadzam sie na zmiane taryfy wymagana w umowie.
Wymnieniajac aparat sprzedawca zapewnial mnie o przyznaniu darmowych minut,
nie zwracajac mi uwagi, na potrzebe zmiany taryfy.
O braku darmowych minut dowiedzialem sie dopiero po otrzymaniu faktury w pod
koniec lutego. Przyznanie mi tej promocji do konca marca nie ma sensu,
poniewaz nie zdaze jej wykorzystac. Wynika z tego potrzeba przedluzenia
promocji o dodatkowe 3 miesiace.
Z gory dziekuje za pomoc.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/