-
1. Data: 2003-06-04 06:36:57
Temat: Problem konsumencki
Od: Tobi <t...@p...onet.pl>
Trzy lata temu kupilem telewizor Philips 29" za kwote 2.900 zl.
Niedawno zepsul sie w nim kineskop, co zostalo potwierdzone w
autoryzowanym serwisie (ekspertyza: wymiana kineskopu). Kineskop w
takim telewizorze kosztuje 1.800 zl + koszty naprawy, czyli
praktycznie jest to cena nowego telewizora. Napisalem list z
zazaleniem do firmy Philips w Polsce, otrzymalem odpowiedz, cytuje:
"nie stwierdzono wady fabrycznej kineskopu, a usterkę należy traktowac
w kategorii zdarzenia losowego". A jednak kineskop trzeba wymienic!
Dodam, ze telewizor byl uzywany w idealnych warunkach - stal w miejscu
przewiewnym, na wolnostojacym stoliku, mial idealna temperature i
wilgotnosc powietrza! Firma Philips zaproponowala mi 25% znizki przy
zakupie nowego telewizora ich firmy, jednak nie satysfakcjonuje mnie
ta propozycja. Jakie mam prawa?
--
Tobi
[-] email: t...@p...onet.pl --- Gadu-Gadu: 414964 [|] |. |
[|] www.hattrick.org - Wspaniały Menedżer Piłkarski [-] (|(||(().|)|
[-] www.adico.pl - Najlepszy Serwis Aukcyjny w Polsce [|] |
-
2. Data: 2003-06-04 18:50:09
Temat: Re: Problem konsumencki
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Możesz kupić telewizor innej firmy bez zniżki.
--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/