  • 1. Data: 2008-06-16 09:52:07
    Temat: Prewencja rentowa ZUS (rehabilitacja)
    Od: "Beer" <b...@a...pocztowy.pl>

    Witam

    W ramach tzw. prewencji rentowej ZUS oferuje ludziom rehabilitację.
    Czy to jest OBOWIĄZKOWA rehabilitacja, czy mogę uczęszczać na inną, np.
    prywatnie?
    Czy jeśli zrezygnuję w ichniej oferty, to przy ewentualnych problemach
    zdrowotnych w przyszłości ZUS może odmówić świadczenia?
    (pytam, bo jestem "średnio" zadowolony z przebiegu rehabilitacji...
    Uczęszczałem do tej pory na prywatne zabiegi i mimo, że oferta ZUS jest
    korzystna dla kieszeni (darmowa), to jednak nie wiem, jak się odbije na
    zdrowiu... Czy dokumenty z uznanego centrum rehabilitacyjnego,
    poświadczające wizyty u nich, mogą być "usprawiedliwieniem" dla nie
    korzystania z rehabilitacji ZUS?)