-
1. Data: 2004-12-13 09:30:19
Temat: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
Od: "Schwester" <j...@c...com>
Witam!
Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
(konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.
pozdrawiam
Schwester
-
2. Data: 2004-12-13 11:40:01
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
Od: "szerszen" <s...@t...pl>
Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
news:cpjngd$8jj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
> (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
> awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
> wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
> Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.
nie wiem jak z internetem ale jesli to podpada pod takie samo prawo jak
telefon to i prawda i nieprawda ;)
bo po pierwsze zalezy to od dlugosci przerwy o ile mnie pamiec nie myli to
powyzej 1,5 doby przerwy placisz 1/30 abonamentu mniej, za kazdy dzien braku
uslugi, a powyzej 3 dni przerwy, 1/30 abonamentu mniej i dodatkowo zwracaja
ci 1/15 za kazdy dzien, chyba,
ale to musial bys poszukac w necie albo ktos sie tu wypowiedziec kto jest w
tym na bierzaco
-
3. Data: 2004-12-13 12:05:56
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
Od: Nikodem Nijaki <n...@g...com>
szerszen napisał(a):
> Użytkownik "Schwester" <j...@c...com> napisał w wiadomości
> news:cpjngd$8jj$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
>>Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
>>(konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
>>awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
>>wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
>>Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.
art. 105
http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
WDU20041711800&type=3&name=D20041800Lj.pdf
nn
-
4. Data: 2004-12-13 12:13:48
Temat: Re: Prawo telekomunikacyjne - przerwa w świadczeniu usługi
Od: "friendly" <f...@p...onet.pl>
> Witam!
> Czy to prawda, że jeśli operator świadczący usługi telekomunikacyjne
> (konkrenie dostawca internetu) nie dostarcza mi sygnału (np. z powodu
> awarii) to za każdy dzień przerwy przysługuje mi zwrot abonamentu w
> wysokości 1/15 miesięcznej opłaty?
> Jeśli tak, to proszę o podstawę prawną.
>
Jeśli jest to zapisane w umowie lub zawarte w regulaminie to tak. Ja mam taki
zapis w umowie z moim ISP.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl