  • 1. Data: 2005-09-21 13:51:27
    Temat: Re: Prawo pracy - przedawnienie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Krystyna Borek napisał(a):
    > Roszczenia ze stosunku pracy przedawniają się z upływem lat trzech.
    > Czy w przypadku powództwa o ustalenie istnienia stosunku pracy jest inaczej?
    > Naszły mnie wątpliwości gdyż pełnomocnik (radca prawny) powoda
    > "usprawiedliwia" w pozwie spóźnienie z wniesieniem pozwu i w konkluzji tych
    > wywodów stwierdzić można, iż sądzi on, że przedawnienie następuje po roku :)
    > Czyżby mnie coś ominęło, czy też Pan radca jest wysokiej klasy specjalistą?
    > ;)

    roszczenie o ustalenie podlega przedawnieniu?

    KG

  • 2. Data: 2005-09-21 13:55:24
    Temat: Prawo pracy - przedawnienie
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Witam.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--

  • 3. Data: 2005-09-21 14:00:33
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    kam wrote:

    > roszczenie o ustalenie podlega przedawnieniu?

    Tak twierdzi pełnomocnik przeciwnika ;)
    Rozumiem, że chodzi mu o to, że przedawnienie roszczenia o świadczenie
    urlopowe powoduje, że powód nie ma interesu prawnego w żądaniu ustalenia ale
    skąd on wytrzasnął roczny termin? ;)

  • 4. Data: 2005-09-22 07:14:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krystyna Borek napisał(a):

    > Tak twierdzi pełnomocnik przeciwnika ;)

    To ten pełnomocnik twierdząc że uległo coś przedawnieniu powinien
    zastanowić się czy warto się usprawiedliwiać, bo i tak to nic nie pomoże.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."