  • 1. Data: 2002-09-19 15:39:58
    Temat: Prawo cywilne dla laikow
    Od: "Gacek" <G...@i...pl>

    Witam,

    Gdzie w internecie moglbym znalezc wszystkie podstawy w przypadku postepowan
    cywilnych ? Rozumiem, ze powinienem przeczytac KPC oraz KC, ale chodzi mi o
    jakies materialy z komenatrzami, przykladami pism procesowych itp. Cos dla
    przecietnego czytacza grupy pl.rec.prawo.
    Z gory dzieki za info.

    P.S. Znam google, ale nie potrafie ocenic przydatnosci tego co google mi
    znajdzie, dlatego pytam.

    --
    Pozdrawiam serdecznie - Gacek
    (odpowiadajac na priv usun cyfry z adresu)

  • 2. Data: 2002-09-19 19:28:33
    Temat: Re: Prawo cywilne dla laikow
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2002 17:39:58 +0200, uzytkownik "Gacek"
    <G...@i...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
    tego co nastepuje:

    >Witam,
    >
    >Gdzie w internecie moglbym znalezc wszystkie podstawy w przypadku postepowan
    >cywilnych ? Rozumiem, ze powinienem przeczytac KPC

    Siegnij po ksiazki Becka, jego KPC z komentarzem i kazusy z cywila
    formalnego Radwanskiego (tez chyba Beck).

    W internecie bedzie krucho z takimi kompleksowymi materialami.

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 3. Data: 2002-09-21 11:40:25
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > formalnego Radwanskiego (tez chyba Beck).
    >
    > W internecie bedzie krucho z takimi kompleksowymi materialami.

    ale mu doradziles...
    raczej watpie zeby sie autorowi postu chcialo czytac komentarz do KPC becka bo
    na 100% po minucie czytania tego rzuci ksiazka o sciane,to jest seria dla
    prawnikow a laikowi po prostu potwornie trudno bedzie przez to przebrnac
    KPC to "kodeks drogowy poruszania sie po sadzie" mozna powiedziec i naprawde
    ciezko laikowi jest to zrozumiec,prawnicy sami maja z tym klopoty.
    Co do KPC to naprawde ciezko jest cokolwiek doradzic ale jesli chodzi o prawo
    materialne to nieskomplikowaną i naprawde doskonale sie czytającą książke
    przeznaczoną i dla prawnika i dla laika,napisaną zwięzłym nieskomplikowanym
    językiem to moge polecić tylko "Podstawy prawa cywilnego" Ewy Łętowskiej.